شنبه 8 اردیبهشت 1403

آتش سوزی

آتش سوزی

وب‌گاه عصر ایران

یک کارخانه صنعتی در آنکارا دچار آتش سوزی شدید شده است. هنوز مشخص نیست چه چیزی دچار حریق شده است و همچنین اطلاعاتی از قربانیان در دست نیست.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

می‌توان گفت سیم مفتول حرارتی (ساخته شده از مقاطع فولادی)، نوعی محصول پر کاربرد در صنایع ساختمانی، افزایش مقاومت بنا است. سیم مفتول پخته از قطر 0.5 تا 10 میلی‌متر با مقاومت حراری 1200 درجه سانتی گراد و مقاومت کششی بسیار بالا تولید و انعطاف نسبی بیشتری دارد، که در ساختمان سازی برای بتن ریزی و به عنوان سیم جوش نیز در جوشکاری مورد استفاده قرار می‌گیرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بانک جهانی و سازمان ملل تاکید کردند هزینه خسارات زیرساختی ناشی از جنگ غزه به 18.5 میلیارد دلار در چهار ماه رسیده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بر اثر آتش سوزی در یک کلوپ شبانه در استانبول 29 نفر تا کنون جان خود را از دست داده اند. بر اثر آتش سوزی در یک کلوپ شبانه در استانبول 29 نفر تا کنون جان خود را از دست داده اند. آتش‌سوزی در محله «بشیکتاش» استانبول که از مناطق گردشگری این شهر بوده اتفاق افتاده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

منابع ترکیه ای از کشته و مصدوم شدن شماری بر اثر آتش سوزی مهیب در استانبول خبر دادند. منابع ترکیه ای از کشته و مصدوم شدن شماری بر اثر آتش سوزی مهیب در استانبول خبر دادند. به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تی آر تی، منابع ترکیه ای از آتش سوزی در استانبول خبر دادند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: آتش‌سوزی در محله «بشیکتاش» استانبول که از مناطق گردشگری این شهر بوده، تاکنون منجر به مرگ 15 نفر شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

منابع ترکیه ای از کشته و زخمی شدن شماری بر اثر آتش سوزی مهیب در استانبول خبر دادند.

وب‌گاه عصر ایران

آتش سوزی در محله گایرت تپه در منطقه بشیکتاش در استانبول رخ داده و بر اثر آن 12 نفر کشته و 11 نفر دیگر نیز مصدوم شده اند که حال هفت نفر از مصدومان وخیم گزارش شده است.

وب‌گاه عصر ایران

بر اثر آتش سوزی در یک کلوپ شبانه 15 نفر کشته و چندین نفر دیگر زخمی شدند.

وب‌گاه 55 آنلاین

روسیه / انفجار خودروی در حال آتش سوزی، چند آتش نشان را مجروح کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی گفت: بر اثر انفجار کپسول گاز در تبریز چهار نفر مصدوم شدند.

وب‌گاه فرارو

در مجموع میزان آمار مربوط به مرگ و میر حوادث جاده‌ای کشور نگران‌کننده است و در این میان متاسفانه تصادفات جاده‌ای همواره شیرینی تعطیلات نوروزی را بر بسیاری از خانواده‌ها تلخ می‌کند. متاسفانه آمار مرگ و میر ناشی از سوانح جاده‌ای طی سال‌های 1400 تا 1402 روند افزایشی داشته است.

وب‌گاه فرارو

«طی تصادف چند روز گذشته محور جندق - معلمان دو خودرو سواری با هم برخورد داشته که بر اثر این برخورد و آتش سوزی ایجاد شده، 9 نفر از سرنشینان دو خودرو فوت کردند. کودک 5 ساله بر اثر این برخورد از سواری پژو به خارج خودرو پرتاب شده و از ناحیه‌های مختلف دارای جراحات و شکستی‌های شدید می‌شود.»

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نیروهای مقاومت اسلامی عراق از حمله به برخی اهداف حیاتی در سرزمین های اشغالی خبر دادند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نیروهای مقاومت اسلامی عراق از حمله به برخی اهداف حیاتی در سرزمین های اشغالی خبر دادند.

وب‌گاه الف

هرساله با آغاز سفرهای نوروزی، طرح ویژه پلیس و دستگاه‌های امدادی و خدماتی برای کاهش تصادفات رانندگی اجرا می‌شود، اما متاسفانه علیرغم تمام هشدارها و آماده‌باش‌ها، همچنان ایام نوروز به دلیل افزایش تعداد سفرها، یکی از پر تصادف‌ترین ایام در کشور است...