سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1403

آتیلا پسیانی

آتیلا پسیانی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: احسان کرمی مجری سابق و پرحاشیه تلویزیون عکسی از خود در کنار آتیلا پسیانی منتشر کرد.

وب‌گاه الف

رئیس هیئت مدیره خانه تئاتر از ورود پیکر آتیلا پسیانی به ایران و تشکیل کمیته‌ای برای برگزاری مراسم تشییع این هنرمند فقید خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سه‌شنبه قرار بر این است که پیکر آتیلا پسیانی به ایران بیاید.

وب‌گاه تابناک

استاد آتیلا پسیانی یک عمر در آسمان هنر ایران زمین درخشید و با تلاش بی‌مانند خود لحظاتی ناب را برای مردم ایران ثبت کرد.

وب‌گاه عصر ایران

در حال حاضر ستاره پسیانی در فرانسه است و مراحل قانونی بازگشت پیکر مرحوم آتیلا پسیانی را پیگیری می‌کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ایرج راد رئیس هیئت مدیره خانه تئاتر از ورود پیکر آتیلا پسیانی به ایران و تشکیل کمیته‌ای برای برگزاری مراسم تشییع این هنرمند فقید خبر داد. رئیس هیئت مدیره خانه تئاتر همچنین به این نکته اشاره کرد که پیکر این هنرمند در قطعه هنرمندان به خاک سپرده خواهد شد. به گزارش عرشه آنلاین، ایرج راد رئیس هیئت مدیره خانه تئاتر از ورود پیکر آتیلا پسیانی به ایران و تشکیل کمیته‌ای برای برگزاری مراسم تشییع...

وب‌گاه عرشه آنلاین

زمان ورود پیکر آتیلا پسیانی به کشور مشخص شد. زمان ورود پیکر آتیلا پسیانی به کشور مشخص شد به گزارش عرشه آنلاین؛ ایرج راد رئیس هیئت مدیره خانه تئاتر از ورود پیکر آتیلا پسیانی به ایران و تشکیل کمیته‌ای برای برگزاری مراسم تشییع این هنرمند فقید خبر داد.

وب‌گاه گسترش

سه‌شنبه قرار بر این است که پیکر آتیلا پسیانی به ایران بیاید. رئیس هیئت مدیره خانه تئاتر: سه‌شنبه قرار بر این است که پیکر آتیلا پسیانی به ایران بیاید. طبیعتاً آن روز نمی‌توان تشییع را انجام داد و فعلاً زمان قطعی خاکسپاری این هنرمند فقید مشخص نیست. پیکر این هنرمند در قطعه هنرمندان به خاک سپرده خواهد شد.

خبرگزاری تسنیم

ایرج راد رئیس هیئت مدیره خانه تئاتر از ورود پیکر آتیلا پسیانی به ایران و تشکیل کمیته‌ای برای برگزاری مراسم تشییع این هنرمند فقید خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ده ها هزار کیلومتر دورتر از هیاهوی بازی های آسیایی هانگژو، اینجا در مجموعه ملی بیس بال ایران در کرج عاشقان یک رشته المپیکی از سر اتفاق یکی از محبوب ترین ورزش های دنیاست دور هم جمع شده اند برای برگزاری دور برگشت لیگ رقابت زیبای شان.

وب‌گاه گسترش

پریناز ایزدیار با انتشار استوری با ستاره پسیانی همدردی کرد. پریناز ایزدیار متنی جهت دلداری برای ستاره و خسرو پسیانی فرزندان مرحوم آتیلا پسیانی نوشت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بعد از چند هفته تعطیلی لیگ، اکنون بار دیگر پرسپولیس به استادیوم آزادی بازگشته و اینبار با هوادارانش به دنبال دستیابی به نتیجه دلخواه برابر حریف سیرجانی است. پرسپولیس بعد از انجام دو بازی آسیایی اکنون بار دیگر چالش خود را در لیگ برتر دنبال خواهد کرد و در مسیر بازگشت به جمع مدعیان برابر گل گهر سیرجان قرار خواهد گرفت. برد ارزشمند در خانه الدحیل در قطر باعث شد تا این تیم اکنون با روحیه...

وب‌گاه عرشه آنلاین

خیلی دلم به حال خواهرزاده کوچکم می سوزد و نمی دانم با رفتارهای وحشتناک پدر و مادرش چگونه برخورد کنم؛ چراکه آن ها دختربچه معصوم را با شیوه های تکان دهنده آزار می دهند و... چند روز قبل خبر هولناکی از ماجرای کودک آزاری در یکی از منازل بولوار رسالت مشهد به پلیس110 گزارش شد که بی درنگ عوامل گشت انتظامی با کسب مجوزهای قضایی به نشانی اعلام شده عزیمت کردند و با صحنه های هولناکی روبه رو شدند...

وب‌گاه عرشه آنلاین

روزنامه الریاضیه نوشت آسیب‌دیدگی تازه بنزما جدی نیست و او می‌تواند به بازی بعدی تیمش برسد. روزنامه الریاضیه نوشت آسیب‌دیدگی تازه بنزما جدی نیست و او می‌تواند به بازی بعدی تیمش برسد. به گزارش عرشه آنلاین و به نقل از الریاضیه، کاپیتان فرانسوی الاتحاد در دیدار اخیر این تیم برابر الاهلی مصدوم شد. از باشگاه الاتحاد خبر می‌رسد که آسیب بنزما جدی نیست و او می‌تواند به بازی بعدی تیمش برسد.

وب‌گاه گسترش

رئیس هیات مدیره انجمن صنفی کارگردانان تئاتر ایران درباره چگونگی برگزاری آیین بدرقه هنرمندفقید آتیلا پسیانی توضیحاتی ارائه داد. شهرام گیل آبادی توضیح داد: همزمان با خانه سینما پیگیر برگزاری آیین بدرقه نویسنده کارگردان و بازیگر شناخته شده آتیلا پسیانی هستیم. او گفت: کمیته ای برای استقبال از پیکر مرحوم و برگزاری مراسم خاکسپاری تشکیل شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

چند سالی است که خرید و فروش موی طبیعی، به‌خصوص موی کودکان که سالم و پُرپشت است، رواج پیدا کرده و به معامله‌ای نه چندان سودآور، اما سهل‌الوصول تبدیل شده است. فروش موی کودکان رواج بیسابقه ای پیدا کرده است در بازار می‌گویند موها هرچه درشت‌تر و بلندتر باشد، مشتری بیشتری دارد. با اینکه موهای رنگ‌شده را می‌شود فروخت اما موهای رنگ‌نشده و طبیعی، حتی اگر جوگندمی یا تماما سپید باشد، راحت‌تر فروخته...