جمعه 14 اردیبهشت 1403

آتیلا پسیانی

آتیلا پسیانی

خبرگزاری تسنیم

داریوش مودبیان کارگردان هنری «محله بروبیا» و خالق بسیاری از تله تئاترهای تلویزیونی می‌گوید با درگذشت فردوس کاویانی و آتیلا پسیانی دوستان به من می‌گفتند محله برو بیا آرام آرام خالی می‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

شبکه نمایش قصد دارد بخش ثابتی از کنداکتور خود در هفته آتی را به مرور آثار زنده یاد «آتیلا پسیانی» اختصاص دهد.

خبرگزاری تسنیم

تلوبیون صفحه ویژه‌ای برای پلیس راه انداخت؛ بازیگران سریال «ناریا» جواد افشار مشخص شدند و وضعیت محمد شیری در بیمارستان رو به بهبود است و به زودی مرخص خواهد شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - با اعلام دبیر سی‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان، نکوداشت دو هنرمند فقید «آتیلا پسیانی» و «فردوس کاویانی» به برنامه نکوداشت‌های آئین پایانی جشنواره اضافه شد.

وب‌گاه گسترش

هنرمند فقید تئاتر، سینما و تلویزیون روز پنجشنبه 20 مهر ماه در قطعه هنرمندان بهشت زهرا و در کنار مادرش، جمیله شیخی به خاک سپرده می‌شود. آتیلا پسیانی هنرمند فقید تئاتر، سینما و تلویزیون روز پنجشنبه 20 مهر ماه در قطعه هنرمندان بهشت زهرا و در کنار مادرش، جمیله شیخی به خاک سپرده می‌شود. این بازیگر و کارگردان که مدتی درگیر بیماری بود، روز جمعه 14 مهر ماه در سن 66 سالگی در فرانسه از دنیا رفت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - شبکه نمایش قصد دارد بخش ثابتی از کنداکتور خود در هفته آتی را به مرور آثار زنده یاد آتیلا پسیانی اختصاص دهد.

خبرگزاری تسنیم

شبکه نمایش قصد دارد بخش ثابتی از کنداکتور خود در هفته آتی را به مرور آثار زنده یاد «آتیلا پسیانی» اختصاص دهد.

وب‌گاه الف

پیکر آتیلا پسیانی در کنار مادرش، جمیله شیخی به خاک سپرده می‌شود.

وب‌گاه عصر ایران

پیکر آتیلا پسیانی در کنار مادرش، جمیله شیخی به خاک سپرده می‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پیکر آتیلا پسیانی صبح پنجشنبه از پهنه رودکی (تالار وحدت) به سمت قطعه هنرمندان بهشت زهرا بدرقه خواهد شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: پس از فوت آتیلا پسیانی، حقایق بسیاری برای مخاطبان سوال شد که دوست داشتند در مورد زندگی شخصی این بازیگر مرد ایرانی بدانند.

وب‌گاه خبر آنلاین

محمود گبرلو، منتقد سینما معتقد است فیلم‌ها به ظاهر لو رفته، اما به نظرم به عمد در سیستم اینترنت قرار داده شده، فیلم‌های اجتماعی به قدری تلخ و انتقادی هستند که همیشه از همه طیف در سینمای ایران بودند و این ذات سینمای اجتماعی است

وب‌گاه 55 آنلاین

عکسی قدیمی از رعنا آزادی ور بازیگر سریال زخم کاری، زمانی شاگرد مرحوم آتیلا پسیانی بوده است در فضای مجازی منتشر شده است.

وب‌گاه 55 آنلاین

آتوسا قریشی دختر مرحوم جمیله شیخی از همسر دومش می باشد که خواهر ناتنی آتیلا پسیانی هم محسوب می شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تصویری از حال بد محمد شیری روی تخت بیمارستان منتشر شد.

وب‌گاه گسترش

مراسم وداع با زنده‌یاد آتیلا پسیانی، بازیگر و کارگردان تئاتر، سینما و تلویزیون ایران، صبح روز پنجشنبه (20 مهر ماه) در پهنه رودکی برگزار خواهد شد و پیکر او تا آرامگاه ابدی‌اش در قطعه هنرمندان بهشت زهرا تشییع می‌شود. مراسم وداع با زنده‌یاد آتیلا پسیانی، بازیگر و کارگردان تئاتر، سینما و تلویزیون ایران، صبح روز پنجشنبه (20 مهر ماه) در پهنه رودکی برگزار خواهد شد و پیکر او تا آرامگاه ابدی‌اش...