شنبه 31 شهریور 1403

آخرین ترکیب الاتحاد قبل از ورود به آسیا

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
آخرین ترکیب الاتحاد قبل از ورود به آسیا

الاتحاد با 6 ستاره خارجی در آخرین مسابقه قبل از لیگ قهرمانان آسیا در زمین حاضر شده است.

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال الاتحاد که یکی از چهار نماینده فوتبال عربستان در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا به شمار می‌رود و بدون شک یکی از مدعیان اصلی کسب قهرمانی خواهد بود، در گروه C این رقابت‌ها باید با تیم‌های سپاهان ایران، نیروی هوایی عراق و آلمالیق ازبکستان رقابت کند که قبل از ورود به این بازی‌ها از دقایقی قبل به مصاف الاخدود رفته است.

الاتحاد از ساعت 18:30 امروز (به وقت ایران) در ورزشگاه الأمیر هذلول بن عبدالعزیز در نخستین مسابقه هفته ششم لیگ روشن عربستان به مصاف تیم رده سیزدهمی الاخدود رفته که امیدوار به کسب پیروزی و بازگشت موقت به صدر جدول و جبران شکست گذشته برابر الهلال است.

تیم فوتبال الاتحاد در شرایطی امروز آخرین مسابقه‌اش قبل از ورود به لیگ قهرمانان آسیا را مقابل الاخدود برگزار می‌کند که 6 بازیکن خارجی در ترکیب خود دارد و با مارسلو گروهه، لوئیز فیلیپه، احمد بامسعود، مدالله العیان، حسن کادش، انگولو کانته، فابینیو، احمد شراحیلی، صالح العمری، رومارینیو و کریم بنزما به سرمربیگری نونو سانتو این دیدار را آغاز کرده است.

کریم بنزما، ستاره فرانسوی الاتحاد که در فصل جاری لیگ روشن عربستان دو گل به ثمر رسانده و دو پاس گل داده، پس از شایعات زیاد مبنی بر جدایی و تصمیم به فسخ با این تیم، در ترکیب دیدار مقابل الاخدود قرار گرفته است.

تیم فوتبال الاتحاد عربستان روز دوشنبه هفته آینده در نخستین مسابقه‌اش در گروه C لیگ قهرمانان آسیا باید در ورزشگاه خانگی خود میزبان آلمالیق ازبکستان باشد.

آخرین ترکیب الاتحاد قبل از ورود به آسیا 2
آخرین ترکیب الاتحاد قبل از ورود به آسیا 3