سه‌شنبه 5 تیر 1403

آخرین خبر‌ها از نقل و انتقالات بازیکنان فوتبال اروپا

خبرگزاری خبرنگاران جوان مشاهده در مرجع
آخرین خبر‌ها از نقل و انتقالات بازیکنان فوتبال اروپا

خبر‌های متنوعی درباره نقل و انتقالات زمستانی فوتبال اروپا در رسانه‌ها منتشر شده است.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پنجره زمستانی نقل و انتقالات بازیکنان فوتبال اروپا از روز اول ژانویه سال 2022 بازگشایی و روز 31 ژانویه بسته خواهد شد. در فاصله چندین هفته مانده به آغاز فصل نقل و انتقالات زمستانی خبر‌های زیادی درباره جا به جایی بازیکنان به گوش می‌رسد.

در این گزارش به مهمترین خبر‌های مربوط به نقل و انتقالات اشاره می‌کنیم.

کاروالیوی جدید در رادار رئال مادرید فابیو کاروالیو بازیکن 19 ساله فولام مورد توجه رئال مادرید قرار گرفته است. کاروالیو با رد پیشنهاد تمدید قرارداد فولام ممکن است در ماه ژانویه از این تیم جدا شود و رئال مادرید یکی از باشگاه‌هایی است که گفته می‌شود به او علاقه‌مند هستند.

سالیبا می‌خواهد برای حضور در آرسنال بجنگد

به گزارش تلگراف، ویلیام سالیبا مصمم است ثابت کند که آینده‌ای در آرسنال دارد.

سالیبا بازیکن قرضی آرسنال در مارسی با وجود درخشش در این تیم، می‌خواهد به ورزشگاه امارات بازگردد و برای حضور در تیم اصلی بجنگد.

کسیه اولین خرید کونته برای تاتنهام

آنتونیو کونته که روز سه شنبه به طور رسمی به عنوان سرمربی جدید تاتنهام منصوب شد، نام اولین خرید خود را فاش کرد. کونته از دنیل لوی، مدیر باشگاه تاتنهام، خواسته است که فرانک کسیه را که قراردادش تابستان آینده تمام می‌شود، به تاتنهام بیاورد.

اطمینان بارسا از استخدام ژاوی

به گزارش فابریزیو رومانو، باشگاه بارسلونا مطمئن است که چند روز آینده ژاوی را به نوان سرمربی جدید منصوب خواهد کرد. از نظر بارسا این موضوع قطعی است و فقط "مسئله زمان" مطرح است. ژاوی فقط می‌خواهد به بارسا بپیوندد و قراردادش از هفته گذشته آماده امضاء است.

رقابت آرسنال و لیورپول بر سر جذب آسنسیو به گزارش ال ناسیونال، آرسنال و لیورپول برای جذب مارکو آسنسیو، مهاجم رئال مادرید رقابت می‌کنند.

بوروسیا دورتموند، یوونتوس و میلان نیز مشتاق جذب این بازیکن 25 ساله هستند. آسنسیو که در ترکیب تیم کارلو آنچلوتی جایی ندارد، می‌خواهد بلانکوس‌ها را ترک کند.

آسنسیو که قرارداد فعلی او در سال 2023 به پایان می‌رسد، در این فصل در 11 بازی برای رئال تنها 3 گل به ثمر رسانده است.

چلسی راه بازگشت هازارد را باز شده می‌بیند

ABC ادعا می‌کند که چلسی مطلع شده که رئال مادرید آماده است تا در مورد انتقال ادن هازارد به لندن وارد مذاکره شود.

رئالی ها مایل به فروش هازارد هستند، و به سران چلسی گفته شده است که آن‌ها فقط باید گفتگو‌ها را شروع کنند تا این انتقال انجام شود و این بازیکن بلژیکی به غرب لندن بازگردد.

دمبله به توافق با بارسا مایل شد به گزارش اسپورت، بارسلونا بالاخره به تمدید قرارداد با عثمان دمبله نزدیک شده است. این مهاجم فرانسوی مورد توجه تیم‌های دیگر بوده، اما اکنون آماده است تا با شرایط جدید در نیوکمپ بماند.

بارسلونا پیشنهاد‌های قرضی برای اومتیتی دریافت کرد به گزارش اسپورت، بارسلونا چندین پیشنهاد قرضی برای ساموئل اومتیتی دریافت کرده است. هافبک میانی فرانسوی همچنان در نیوکمپ نیمکت نشین است و باید برای بازی در ترکیب اصلی، باید تیم دیگری را پیدا کند.

تاتنهام رقیب یووه برای جذب ولاهوویچ شد Calciomercato ادعا می‌کند که تاتنهام با آنتونیو کونته در حال حاضر آماده رقابت با یوونتوس برای جذب دوشان ولاهوویچ مهاجم فیورنتینا است.

این مهاجم صربستانی به یکی از استعداد‌های درخشان در فوتبال اروپا تبدیل شده و پیش بینی می‌شود سال 2022 با رقم هنگفتی از فیورنتینا نقل مکان کند.

اریکسن و وسوسه بازگشت به آژاکس کوریره دلو اسپورت گزارش می‌دهد که کریستین اریکسن برای بازگشت به آژاکس وسوسه شده است. انتظار می‌رود اینتر قرارداد این بازیکن دانمارکی را که در یورو 2020 دچار ایست قلبی شد، فسخ کند تا کار خود را در جایی دیگر از سر بگیرد.

هازارد در ژانویه به دنبال جدایی از رئال نیست

طبق گزارش 90min، ادن هازارد در ژانویه به دنبال جدایی از رئال مادرید نخواهد بود. پس از شروع ضعیف وینگر بلژیکی در فصل 2021-2021 خبر‌هایی درباره بازگشت او به لیگ برتر منتشر شده است.

گزارش‌ها حاکی از آن است که چلسی علاقه‌مند به جذب مجدد هازارد است و نیوکاسل نیز به این بازیکن تمایل دارد، اما او می‌خواهد در رئال بماند و برای جایگاهش بجنگد.

آرسنال به دنبال جذب بلوتی است

به گزارش کالچو مرکاتو آرسنال در حال بررسی جذب آندره آ بلوتی، مهاجم تورینو است.

این بازیکن 27 ساله در صورت تمایل در ماه ژانویه مجاز خواهد بود با توپچی‌ها مذاکره کند، زیرا اعلام کرده قرارداد فعلی خود را تمدید نمی‌کند.

با این حال، آرسنال برای خرید بلوتی باید با اینتر و میلان رقابت کند. ابراهیموویچ در صدد تمدید قرارداد با میلان

به گزارش کالچو مرکاتو، زلاتان ابراهیموویچ در آستانه تمدید قرارداد با میلان است. به این بازیکن 40 ساله قرارداد یک ساله جدیدی با همان شرایط قرارداد فعلی اش پیشنهاد خواهد شد.

ابراهیموویچ تا اینجای فصل برای میلان در 6 بازی سه گل به ثمر رسانده است.

تماس استون ویلا با فونسکا

به گزارش دیلی میل، استون ویلا با پائولو فونسکا، سرمربی سابق رم تماس گرفته است.

این مربی پرتغالی به عنوان جایگزینی بالقوه برای دین اسمیت شناخته می‌شود که پس از شروع ضعیف در فصل جاری، تحت فشار قرار گرفته است.

فونسکا پس از اخراج از رم در پایان فصل 2020-2021 بدون تیم بوده و همچنین مورد توجه نیوکاسل هم قرار دارد.

بکهام خواستار الکسیس سانچز در اینتر میامی

دیوید بکهام مالک اینتر میامی در MLS آماده است تا الکسیس سانچز را به خدمت بگیرد. این مهاجم شیلیایی که در سن سیرو ناموفق بوده، در صورت داشتن پیشنهاد رسمی اجازه خواهد داشت برای انتقال به آمریکا مذاکره کند.

*س_خبر‌های کوتاه_س*
  • به گزارش Fichajes، پل پوگبا به جای رئال مادرید ترجیح می‌دهد به پاری سن ژرمن برود. رئال مادرید و یوونتوس نیز خواهان این هافبک فرانسوی هستند.
  • به گزارش ال ناسیونال، ژوزه مورینیو، سرمربی رم آماده است ناچو مدافع رئال مادرید را با قرارداد قرضی و گزینه خرید قطعی جذب کند.
  • به گزارشFootball Insider، استفان دی وری، مدافع اینتر، هدف اصلی آنتونیو کونته سرمربی جدید تاتنهام خواهد بود.
  • به گزارش Fichajes، آرسنال به دنبال خرید قرضی لوکا یوویچ مهاجم 23 ساله رئال مادرید است. یوویچ تا سال 2025 با رئال قرارداد دارد.
  • ال ناسیونال ادعا کرد رایولا مدیر برنامه ارلینگ هالند ستاره بوروسیا دورتموند رابطه خوبی با خوان لاپورتا، رئیس بارسا دارد و مایل است در سال 2022 این بازیکن نروژی را به نیوکمپ ببرد.
  • بایرن از تمدید قرارداد سرژ گنابری با وجود تاخیر مطمئن است. بایرن مونیخ مدتی است که منتظر گنابری برای امضای قرارداد جدید است. 
  • روزنامه سان ادعا می‌کند تاتنهام به آنتونیو کونته مربی جدید خود 150 میلیون پوند می‌دهد تا برای خرید بازیکنان جدید هزینه کند.

بیشتر بخوانید

آخرین خبر‌ها از نقل و انتقالات بازیکنان فوتبال اروپا 2
آخرین خبر‌ها از نقل و انتقالات بازیکنان فوتبال اروپا 3
آخرین خبر‌ها از نقل و انتقالات بازیکنان فوتبال اروپا 4
آخرین خبر‌ها از نقل و انتقالات بازیکنان فوتبال اروپا 5