یک‌شنبه 16 اردیبهشت 1403

آخرین روزهای سنگربان باتجربه فولاد؛/ گردان با بازوبند امیدوار به فرار از فاجعه (عکس)

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
آخرین روزهای سنگربان باتجربه فولاد؛/ گردان با بازوبند امیدوار به فرار از فاجعه (عکس)

شهاب گردان در مصاف با مس رفسنجان چهارمین حضور خود را در چارچوب دروازه فولاد خوزستان تجربه کرد.

به گزارش "ورزش‌سه"، این در حالی است که این سنگربان 39 ساله در میانه مسابقات لیگ بیست و سوم و پس از سال‌ها حضور در سطح اول فوتبال ایران که با بازی برای باشگاها پرتعداد و بزرگی نظیر پرسپولیس، سپاهان و ذوب‌آهن همراه بوده، از تصمیم خود برای پایان مسیر حرفه‌ای خبر داده بود.

در لیگ بیست و سوم کریستوفر کنت، گلر اصلی فولاد خوزستان بوده و طی 20 مسابقه به میدان رفته که موفق به ثبت 8 کلین‌شیت شده است. برای شهاب این آمار اما طی 4 مسابقه‌ای که بازی کرده خوب پیش نرفته و او تنها یک مرتبه موفق به بسته نگه داشتن دروازه و چشیدن طعم پیروزی شده و در 3 بازی دیگر به همراه هم تیمی‌هایش بازنده از زمین خارج شده که مقابل هوادار در تهران بوده است.

شهاب در فاصله 6 هفته مانده به پایان فصل با بازوند کاپیتانی در مصاف با مس رفسنجان بازی کرد و تیمش در پایان با یک گل بازنده شد. او به احتمال فراوان در چند هفته باقی‌مانده تا پایان مسابقات به دلیل شرایط خاصی که در اردوی قرمزپوشان اهوازی وجود دارد، شاید بیشتر شانس بازی پیدا کند. بی‌شک همه فوتبالیست‌ها آرزو می‌کنند که آخرین سال فوتبالی آنها با خاطرات خوش و در صورت امکان با کسب جام به پایان برسد، اما برای شهاب در این مورد اصلا ماجرا خوب پیش نرفته و او در حالی بازی‌های پایانی خود را با بازوبند کاپیتانی در عرصه حرفه‌ای پشت سر می‌گذارد که فولاد به‌صورت رسمی در جمع تیم‌های قعرنشین حضور دارد و اگر بازیکنان و کادر فنی این تیم غفلت کنند، حتی ممکن است این فصل که سراسر در اهواز آشوب بوده، با اتفاقات تلخ و دردناک‌تری هم همراه شود.

آخرین روزهای سنگربان باتجربه فولاد؛/ گردان با بازوبند امیدوار به فرار از فاجعه (عکس) 2