جمعه 31 فروردین 1403

آخرین مهلت ثبت نام در اولین جشنواره ملی سلامت دانشجویان

خبرگزاری ایسنا مشاهده در مرجع
آخرین مهلت ثبت نام در اولین جشنواره ملی سلامت دانشجویان

مدیر کل دفتر مشاوره و سلامت سازمان امور دانشجویان با تاکید بر اینکه مهلت ثبت نام در نخستین "جشنواره ملی سلامت دانشجویان کشور" مهر ماه امسال پایان می یابد، گفت: این جشنواره در حوزه سلامت روان و جسم و تعهد به تلاش جهت ارتقاء شاخص های سلامت با ضرورت و اهمیت موضوع سلامت در جمعیت دانشجویی و دانشگاه های کشور برگزار می شود.

به گزارش ایسنا، دکتر ابراهیم نعیمی ضمن بیان این مطلب گفت: جشنواره ملی سلامت دانشجویان کشور با شعار «سلامت برای همه دانشجویان در همه ی دانشگاه ها» فرهنگ مراقبت فردی و اجتماعی به همت دفتر مشاوره و سلامت سازمان امور دانشجویان برگزار می شود.

وی گفت: این جشنواره با تاکید بر اهمیت موضوع سلامت، دانشجویان دانشگاه های سراسر کشور را به مشارکت فرا می خواند، فراخوانی که از همه دانشجویان دعوت می کند تا با اندیشه های خلاقانه و مهارت های خود در حیطه های مختلف علمی و فرهنگی به خلق آثاری بپردازند که در زمره اشاعه فرهنگ سواد سلامت روان و جسم، خود مراقبتی، همدلی، نشاط اجتماعی، مسئولیت پذیری و تاب آوری است.

نعیمی افزود: جشنواره ملی سلامت دانشجویان کشور بستری است برای مشارکت فعال و یک اقدام جمعی در حوزه سلامت برای ارائه ایده ها، دستاوردها و کشف استعدادهای برتر و معرفی، تقدیر و بهره برداری از این ظرفیت های کم نظیر دانشجویی است.

رئیس جشنوار ملی سلامت دانشجویان افزود: جشنواره ملی سلامت دانشجویان کشور، به عنوان عرصه تجلی توانمندی‌ها و استعدادهای ارزشمند دانشجویان و بستری مناسب برای انعکاس ظرفیت‌های قابل توجه دانشگاه‌ها می باشد.

مدیرکل دفتر مشاوره و سلامت سازمان امور دانشجویان محورهای این جشنواره را اسلام و سلامت، سلامت و دانشگاه، سلامت و امنیت، سلامت و خانواده، سلامت و ازدواج، سلامت و اشتغال، سلامت و ورزش، سلامت و تغذیه، سلامت و کرونا و سلامت و فضای مجازی بیان کرد.

نعیمی گفت: جشنواره فوق در 5 بخش آموزش، پژوهش و فناوری، ایده ها و تجارب نوآورانه، تولیدات رسانه ای - هنرهای تجسمی و فضای مجازی برگزار می شود.

وی در پایان گفت: این جشنواره ویژه تمام دانشجویان دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی سراسر کشور است، از اسفندماه 1400 آغاز شده و تا پایان مهر 1401 خواهد بود و علاقه مندان می توانند برای شرکت در این جشنواره به آدرس https://festival.saorg.ir/fa/ مراجعه و آثار خودشان را به دبیرخانه جشنواره واقع در تهران، طبقه ششم سازمان امور دانشجویان تحویل دهند.

انتهای پیام