سه‌شنبه 12 تیر 1403

آذری جهرمی سعید جلیلی را طالبانی خواند؟

وب‌گاه عرشه آنلاین مشاهده در مرجع
آذری جهرمی سعید جلیلی را طالبانی خواند؟

وزیر پیشین ارتباطات گفت: اینکه آقای رسایی و دوستانشان در ستاد آقای جلیلی جمله من درباره طالبان را به خودشان و تفکرشان گرفته‌اند، حائز معانی زیادی است و محل تامل! محمدجواد آذری جهرمی در کانال تلگرامی خود با اشاره به واکنش یک نماینده مجلس به جمله او که گفته بود «نخواهیم گذاشت ایران به دست طالبان بیفتد»، نوشت: آقای رسایی عزیز در نطقی در مجلس گفته‌اند که بنده این جمله را خطاب به یک کاندیدای...

محمدجواد آذری جهرمی در کانال تلگرامی خود با اشاره به واکنش یک نماینده مجلس به جمله او که گفته بود «نخواهیم گذاشت ایران به دست طالبان بیفتد»، نوشت:

آقای رسایی عزیز در نطقی در مجلس گفته‌اند که بنده این جمله را خطاب به یک کاندیدای محترم گفته‌ام. آقای سعید جلیلی جانباز جنگ و دفاع کننده از خاک این مرز و بومند و عزیز. بنده چنین جسارتی به آن بزرگوار نمی‌کنم، اما اینکه آقای رسایی و دوستانشان در ستاد آقای جلیلی این جمله را به خودشان و تفکرشان گرفته‌اند، حائز معانی زیادی است و محل تامل!

گفتنی است حمید رسایی در تذکری شفاهی در جریان جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی بیان کرد: بنده به یکی از کاندیدا‌های محترم تذکر می‌دهم که ستاد شما در دست وزرای دولت آقای روحانی قرار دارد و مراقب باشید یکی از وزرای دولت روحانی که در ستاد شما قرار دارد کاندیدای دیگری را طالبان خطاب می‌کند و به عبارت دیگر 10 میلیون ایرانی را که به ایشان رای دادند اینگونه می‌بینند.

هم اکنون دیگران می خوانند -->

بیشتر بخوانید

آذری جهرمی سعید جلیلی را طالبانی خواند؟ 2