دوشنبه 16 مهر 1403

آرامشی که باید به تیم تزریق شود؛/ سکوت عمیق شجاع در فصل بیست و چهارم

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
آرامشی که باید به تیم تزریق شود؛/ سکوت عمیق شجاع در فصل بیست و چهارم

شجاع خلیل‌زاده این فصل از انجام مصاحبه‌های تعدد مطبوعاتی خودداری می‌کند.

به گزارش "ورزش سه"، مدافع تیم تراکتور که این فصل در 35 سالگی جزو بازیکنان اصلی این تیم محسوب می‌شود و با عملکرد خوب، جایگاه خود در تیم ملی را هم مستحکم کرده، برخلاف فصل گذشته حضور چندانی در رسانه‌ها ندارد و به درخواست مصاحبه خبرنگاران در میکسدزون ورزشگاه یادگارامام نیز اغلب پاسخ منفی می‌دهد.

با فاکتور گرفتن از درگیری مختصر پایان بازی، شجاع تلاش می‌کند تا با دوری از حواشی، تیمش را به صورت فنی از داخل زمین هدایت کند اما نکته عجیب این است که باوجود این سکوت و تلاش شجاع برای جلوگیری از حواشی، تراکتور همچنان تیمی پرحاشیه در فوتبال ایران است که البته اغلب این موارد به خاطر ماجراهایی است که برای علیرضا بیرانوند به وجود آمده است.

با این حال خلیل‌زاده که حالا با ترک تبریز راهی تهران شده تا در اردوی تیم ملی حضور پیدا کند و در تیم امیر قلعه‌نویی به میدان برود، امیدوار است همراه با دیگر ستاره‌های تیم تراکتور آرامش را به این تیم برگرداند تا آنها بتوانند از 22 بازی باقیمانده در لیگ برتر حداکثر امتیاز را کسب کنند و به جایگاه خود در بالای جدول برگردند.

نکته مهم در مورد شجاع این است که او باید آرامش بیشتری را در زمین به تیمش بدهد و با جلوگیری از درگیری‌های غیرضروری، تیمش را به سمت تعادل در زمین هدایت کند. خصوصا در دیدارهایی مانند دیروز که قرمزها برای بازگرداندن نتیجه، نیازمند این آرامش و تعادل بودند.

در اواسط بازی دیروز شجاع یک صحنه به دلیل برخورد شدید بازیکن فولاد با او عصبانی شد و همین موضوع در نهایت منجر به کارت زرد اول ایگور پوستونسکی شد که در ادامه اخطار دوم و اخراج را برای این بازیکن به همراه آورد؛ موضوعی که شاید اگر پیش نمی آمد، تراکتور میتوانست به سادگی از برد خود محافظت کند.

عکس: رضا اصولی

آرامشی که باید به تیم تزریق شود؛/ سکوت عمیق شجاع در فصل بیست و چهارم 2