پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

آرسنال

آرسنال

خبرگزاری تسنیم

سرمربی تیم فوتبال بایرن مونیخ وضعیت تیمش در آستانه بازی با رئال مادرید در در دور رفت از مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا را تشریح کرد.

وب‌گاه عصر ایران

جنگ قهرمانی در لیگ برتر انگلیس به اوج رسیده است. نتایج ضعیف اخیر لیورپول باعث شد تیم یورگن کلوپ برای کسب عنوان قهرمانی از کورس خارج شود. حالا آرسنال و منچسترسیتی برای قهرمانی خواهند جنگید. وضعیت صدر جدول لیگ برتر چگونه است؟

وب‌گاه ورزش سه

لوتار ماتئوس، اسطوره بایرن مونیخ، معتقد است که رویارویی با رئال در نیمه نهایی چمپیونزلیگ برای بایرن گزینه بهتری بوده چون منچسترسیتی از این تیم اسپانیایی قوی‌تر است.

وب‌گاه ورزش سه

توماس توخل در نشست خبری خود تاکید کرد فردا برابر رئال به گونه ای بازی خواهند کرد انگار دیدار برگشت وجود ندارد. او با اطمینان گفت فردا سرژ گنابری گلزنی خواهد کرد.

وب‌گاه ورزش سه

لویس همیلتون، فوق ستاره فرمول یک، می‌گوید تمام عمر منتظر بوده تا حضور دوباره آرسنال در کورس قهرمانی لیگ برتر را ببیند.

وب‌گاه ورزش سه

داوید رایا، دروازه‌بان آرسنال، معتقد است اشتباهش برابر تاتنهام بخشی از فوتبال بوده و ممکن است برای هر بازیکنی رخ دهد.

وب‌گاه ورزش سه

رقابت‌های لیگ برتر انگلیس به حساس‌ترین مقطع رسیده است و به نظر می‌رسد که حالا فقط میکل آرتتا توانایی رقابت با تیم پپ گواردیولا را دارد.

وب‌گاه ورزش سه

آردا گولر، ستاره رئال مادرید، می‌گوید این تیم برای پیروزی برابر هر حریفی به زمین می‌رود.

وب‌گاه ورزش سه

پیروزی آرسنال برابر تاتنهام برای میکل آرتتا و شاگردانش بسیار ارزشمند و شاید نقش مهمی را حتی در تعیین سرنوشت لیگ برتر ایفا کند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو، منچستر سیتی در ادامه هفته سی و پنجم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس برابر میزبان خود ناتینگهام فارست به پیروزی رسید. خلاصه بازی ناتینگهام فارست 0-2 منچسترسیتی سیتی با پیروزی که در این بازی به دست آورد 79 امتیازی شد و با یک امتیاز کمتر نسبت به آرسنال صدرنشین در رده دوم قرار گرفت البته سیتی یک بازی کمتر دارد و در صورت پیروزی در آن به صدر صعود خواهد کرد. جدول...

وب‌گاه ورزش سه

ادرسون، دروازه‌بان منچسترسیتی، با مصدومیتی جدی مواجه شده است که به هیچ وجه خبر خوبی برای این تیم نیست.

وب‌گاه ورزش سه

به نظر می‌رسد رقابت برای قهرمانی لیگ برتر بین سیتی و آرسنال تا هفته پایانی ادامه خواهد داشت.

وب‌گاه ورزش سه

کریستین رومرو، مدافع تاتنهام، در پستی به گل ردشده تیمش مقابل آرسنال اعتراض کرد.

وب‌گاه ورزش سه

کریس وود، ستاره ناتینگهام فارست که در بازی امروز مقابل منچستر سیتی دو موقعیت مناسب گلزنی را از دست داد، هدف انتقادات هواداران قرار گرفته است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

ناتینگهام فارست و منچسترسیتی در چارچوب هفته سی و پنجم لیگ برتر مقابل هم قرار گرفته بودند که این دیدار با برتری 2 - 0 سیتیزن‌ها همراه شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در ادامه هفته سی و پنجم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس یک بازی برگزار شد. در این دیدار منچستر سیتی مدافع عنوان قهرمانی مهمان ناتینگهام فارست بود و توانست با دو گل به پیروزی دست پیدا کند. برای سیتی در این بازی گواردیول و ارلینگ هالند گلزنی کردند. هر دو پاس گل را کی وین دی بروینه داد. سیتی با پیروزی که در این بازی به دست آورد 79 امتیازی شد و با یک امتیاز...