پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403

آرژانتین

آرژانتین

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نمایندگان دائم آمریکا و متحدان این کشور در سازمان ملل متحد، در تداوم تلاش‌های غرب برای دلگرمی و تقویت روحیه اسرائیل، پاسخ مشروع ایران به اقدام تجاوزکارانه این رژیم علیه کنسولگری ایران در سوریه را محکوم کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در تازه‌ترین دور از ملاقات رهبران خارجی با رئیس‌جمهور سابق آمریکا، آن هم در شرایطی که اروپا برای احتمال یک دور ریاست جمهوری دیگر او آماده می‌شود، رئیس‌جمهور لهستان در نیویورک با دونالد ترامپ دیدار کرد.

وب‌گاه الف

سخنگوی وزارت امور خارجه ضمن رد ادعاهای بی‌اساس و غیرمستند مندرج در حکم منتشره از سوی دادگاه کیفری فدرال آرژانتین در ارتباط با پرونده «لاپوشانی مستندات مربوط به پرونده آمیا»، این اقدام را معطوف به اهداف و اغراض سیاسی دانست و آن را محکوم کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه ضمن رد ادعا‌های بی‌اساس و غیرمستند مندرج در حکم منتشره از سوی دادگاه کیفری فدرال آرژانتین در ارتباط با پرونده «لاپوشانی مستندات مربوط به پرونده آمیا»، این اقدام را معطوف به اهداف و اغراض سیاسی دانست و آن را محکوم کرد. سخنگوی وزارت امور خارجه تاکید کرد؛ از دیدگاه جمهوری اسلامی ایران ورود دادگاه مذکور به موضوع انفجار...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

ایران به حکم صادره از سوی دادگاه آرژانتینی واکنش نشان داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

وزارت امور خارجه ضمن رد ادعاهای بی‌اساس و غیرمستند مندرج در حکم منتشره از سوی دادگاه کیفری فدرال آرژانتین در ارتباط با پرونده «لاپوشانی مستندات مربوط به پرونده آمیا»، این اقدام را معطوف به اهداف و اغراض سیاسی دانست و آن را محکوم کرد.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه ورزش سه

دشمنان تیم ملی فوتسال در آسیا، یکی، دوتا، سه تا هستند یا چهار تا؟ واقعیت این است که ایران در طول تاریخ تمامی آن‌ها را به بند کشیده و حالا همگی‌شان با رهبری چهره‌های بزرگ علیه یوزها به پا خاستن!

وب‌گاه ورزش سه

شکست دیشب بارسا در زمین خود برابر پی اس جی بازتابی گسترده در رسانه‌های ورزشی دنیا داشت.

وب‌گاه ورزش سه

تیم‌های شرکت کننده در لیگ ملت‌ها 2024 تا روز سه‌شنبه چهارم اردیبهشت برای ارسال فهرست 30 نفره بازیکنان فرصت دارند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

به دنبال بازداشت معاون سابق رئیس جمهوری اکوادور، نیکلاس مادورو دستور تعطیلی سفارت و دو کنسولگری ونزوئلا در اکوادور را صادر کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

در واکنش به بازداشت «خورخه گلاس» معاون سابق رئیس جمهوری اکوادور، مادورو دستور تعطیلی سفارت و دو کنسولگری ونزوئلا در اکوادور را صادر کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مالکی گفت: اگر کشور‌های حوزه خلیج فارس پایگاه‌هایشان را در اختیار صهیونیست‌ها قرار دهند و از آنجا به ایران حمله شود آن پایگاه‌ها را خواهیم زد.

خبرگزاری تسنیم

جام ملت‌های فوتسال آسیا 2024 بهترین فرصت برای شاگردان وحید شمسایی است تا جام قهرمانی فوتسال قاره کهن را به خانه بازگردانند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - داستان رسیدن فوق ستاره آلبی سلسته به تیم ملی آرژانتین به مراتب باورنکردنی‌تر از چیزی است که فکر می‌کنید!