جمعه 30 شهریور 1403

آرین قاسمی

آرین قاسمی

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دعوای برانکو و کی‌روش پیش رفت و هر بار با یک برد، یکی از دو طرف کفه ترازوی محبوبیتش پررنگ تر می شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

درگیری‌های کارلوس کی‌روش و برانکو یکی از نقاط مهم دوره قبلی حضور او بود.

وب‌گاه خبر آنلاین

این یک روایت نزدیک از حدود 9 سال حضور کارلوس کی‌روش در تیم ملی فوتبال ایران است. مردی که همیشه سخت جنگیده، منتقدان زیادی دارد و البته هوادارانی آتشین! او حالا آخرین نسخه شفابخش برای مهدی تاج، گروهی از ستارگان تیم ملی و مسئولان عالی‌رتبه در مسیر سخت‌ترین بازی‌های سیاسی تاریخ ملی فوتبال ایران است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

انجمن علمی دانشجویی حقوق دانشگاه شهید چمران اهواز، جلسه تحلیل حقوقی فیلم «مجبوریم» را برگزار می‌کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

حقوق‌دان و وکیل دادگستری گفت: مسئله کودکان کار و خیابان به خاطر آیین‌های رفتاری از جمله دلسوزی‌های بی‌جا و فقدان آگاهی در چگونگی مواجه با آنها و از نظر هنجاری و مجموعه مقررات حاکم، ساختارها و رویه‌ها دچار ایرادهای متعدد است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - حقوق‌دان و وکیل دادگستری گفت: مسئله کودکان کار و خیابان به خاطر آیین‌های رفتاری از جمله دلسوزی‌های بی‌جا و فقدان آگاهی در چگونگی مواجه با آنها و از نظر هنجاری و مجموعه مقررات حاکم، ساختارها و رویه‌ها دچار ایرادهای متعدد است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - حقوقدان و دبیر انجمن علمی حقوق کودک ایران گفت: وضع موجود حقوق کودک در کشور نابسامان است و بازاندیشی و بازبینی این نظام حقوقی ضروری است.

وب‌گاه مشرق نیوز

مسلما رضا چلنگر یکی از چهره‌های نوستالژیک فوتبال ایران برای هوادارانی است که هنوز با خاطرات شیرین فوتبال ایران در دهه 70 زندگی می‌کنند.

وب‌گاه فرارو

بعد از حساب‌کتاب‌هایی که انجام شد و این پول تقسیم شد به من در مجموع یک میلیون و 365 هزار تومان رسید! در واقع فکر می‌کردم که یک پژو پاداش گرفته‌ام، اما بعدا متوجه شدم که پاداش من به اندازه 4 حلقه لاستیک پژو بوده است!

وب‌گاه تابناک

یک میلیون و 617 هزار و 252 دلار از پاداش فیفا به فدراسیون ایران مستقیما و خارج از قرارداد به جیب کی‌روش رفته است و از پاداش 8 میلیون دلاری حضور تیم ملی در جام جهانی 2018 روسیه که متعلق به کل فوتبال ایران بود، 160هزاردلار هم به دستیاران و رفقای مرد پرتغالی داده شد! چرا؟

وب‌گاه مشرق نیوز

اعلام حساب مالی فدراسیون فوتبال نزد فیفا نشان می‌دهد که بخشی از پاداش حضور ایران در جام جهانی 2018 چگونه برخلاف قرارداد به کی‌روش داده شده است.

خبرگزاری تسنیم

اعلام حساب مالی فدراسیون فوتبال نزد فیفا نشان می‌دهد که بخشی از پاداش حضور ایران در جام جهانی 2018 چگونه برخلاف قرارداد به کی‌روش داده شده است.