دوشنبه 2 مهر 1403

آغاز به کار پروژه ارتقاء تنیس روی میز در ترکمنستان با راهبری مربی تیم ملی ایران

خبرگزاری خبرنگاران جوان مشاهده در مرجع
آغاز به کار پروژه ارتقاء تنیس روی میز در ترکمنستان با راهبری مربی تیم ملی ایران

پروژه ارتقاء سطح علمی و فنی تنیس روی میز در کشور ترکمنستان با راهبری و برنامه‌ریزی یوسف شریفی مربی تیم ملی تنیس روی میز هوپس پسران ایران آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس روی‌میز؛ پروژه ارتقاء سطح علمی و فنی تنیس روی میز در کشور ترکمنستان و زیر نظر فدراسیون جهانی ITTF و کمیته ملی المپیک به مدت سه ماه با راهبری و برنامه‌ریزی سید یوسف شریفی، مربی تیم ملی هوپس پسران ایران در شهر عشق‌آباد پایتخت ترکمنستان آغاز شد.

این پروژه بر اساس اعلام فدراسیون جهانی تنیس روی میز و در راستای حمایت و گسترش این رشته در کشور‌های مختلف جهان برگزار می‌شود که با درخواست و مذاکرات صورت‌گرفته میان فدراسیون تنیس روی میز ترکمنستان با همتای ایرانی خود و هماهنگ با فدراسیون جهانی، سید یوسف شریفی به‌عنوان نماینده ITTF انتخاب شد که به مدت سه ماه در این کشور حضور خواهد داشت.

این دوره جامع آموزشی و علمی در راستای توسعه، گسترش و ارتقاء تنیس روی میز در کشور ترکمنستان با رویکرد آینده‌نگرانه همراه بوده و در آن بازیکنان رده‌های سنی مختلف و مربیان این کشور نیز حضور دارند.

از جمله مهم‌ترین اهداف برگزاری این دوره می‌توان به مواردی همچون بالا بردن سطح دانش علمی، فنی مربیان، ارتقا تکنیک و تاکتیک بازیکنان تیم‌های ملی کشور ترکمنستان، کشف استعداد برای آینده تیم‌های ملی کشور ترکمنستان، آشنایی با آخرین قوانین و مقررات مرتبط با تنیس روی میز در جهان، برگزاری دوره‌های روانشناسی ورزشی برای مربیان و بازیکنان رده‌های سنی اشاره کرد.