چهارشنبه 18 مهر 1403

آغاز تعطیلات تابستانی شورای شهر تهران از فردا

خبرگزاری تسنیم مشاهده در مرجع
آغاز تعطیلات تابستانی شورای شهر تهران از فردا

رئیس شورای اسلامی شهر تهران از آغاز تعطیلات تابستانی پارلمان شهری از فردا دوم تا دوازدهم شهریورماه خبر داد.

- اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ مهدی چمران صبح امروز در حاشیه هشتاد و هشتمین جلسه شورای شهر تهران با اشاره به نام‌گذاری شنبه‌ها تحت عنوان شنبه‌های امید و افتخار از سوی شهرداری تهران و بهره‌برداری و افتتاح پروژه‌ها در قالب این نام‌گذاری اظهار کرد: نام‌گذاری شنبه‌ها تحت عنوان شنبه‌های امید و افتخار از سوی شهرداری تهران و مجموع روابط عمومی شهرداری انجام شده و یک کار تبلیغاتی است و در قالب شنبه‌ها قرار است پروژه‌هایی که از گذشته به جای مانده است، مورد بهره‌برداری قرار بگیرد.

وی با تاکید بر اینکه اصل مسئله در قالب شنبه‌های امید و افتخار اتمام پروژه‌ها از قبل خواهد بود، گفت: افتتاح این پروژه‌ها به گونه‌ای طراحی شده است که بلافاصله در اختیار شهروندان قرار بگیرد.

رئیس شورای شهر تهران همچنین در ارتباط با سال تحصیلی جدید و همکاری و تعامل مجموعه مدیریت شهری با آموزش و پرورش گفت: طبق یک سنت قدیمی این همکاری و تعامل وجود داشته و دارد و بر همین اساس شهرداران مناطق، هر کدام با مدارس و مراکز آموزشی در محدوده خود در تعامل و همکاری هستند و نیازهایی که بتواند آنها را انجام بدهند را برای مدارس عملیاتی می‌کنند.

چمران همچنین در خصوص بازه زمانی تعطیلات تابستانی پارلمان محلی گفت: بنا بر برنامه‌ریزی انجام شده از چهارشنبه هفته جاری دوم شهریورماه این تعطیلات آغاز و تا دوازدهم ادامه خواهد داشت.

درخواست شورای شهر تهران از رئیس جمهور برای ممنوعیت برگزاری نمایشگاه‌ها در "نمایشگاه بین‌المللی تهران"