یک‌شنبه 1 مهر 1403

آغاز یک پروژه ایتالیایی در ریاض / سرمربی سابق ایتالیا روی نیمکت امیدهای عربستان

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
آغاز یک پروژه ایتالیایی در ریاض / سرمربی سابق ایتالیا روی نیمکت امیدهای عربستان

روبرتو مانچینی از هموطنش جیجی دی‌باجو خواست به عربستان رفته و هدایت تیم زیر 21 سال این کشور را به دست بگیرد.

به گزارش "ورزش سه"، جیجی دی‌باجو که سابقه نشستن روی نیمکت تیم ملی ایتالیا به عنوان سرمربی موقت را دارد به زودی سکان هدایت تیم ملی المپیک عربستان را به دست می‌گیرد.

شبکه اسکای اعلام کرد او به درخواست روبرتو مانچینی، سرمربی تیم ملی بزرگسالان عربستان، با فدراسیون فوتبال این کشور مذاکره کرده و به توافق رسیده است. دی‌باجو در عربستان زیر نظر مانچینی کار خواهد کرد.

مانچینی به فدراسیون فوتبال عربستان اعلام کرده که برای اداره بهتر تیم‌های ملی در این کشور باید مهره‌هایی که به آنها اعتماد داشته و می‌تواند با آنها کار کند را در کنارش داشته باشد. فدراسیون عربستان از مانچینی خواسته بود علاوه بر هدایت تیم ملی، روی تیم ملی زیر 21 سال این کشور هم نظارت داشته باشد.

دی‌باجو سرمربی باسابقه‌ای است که از سال 2013 تا 2019 به مدت شش سال هدایت تیم ملی المپیک ایتالیا را بر عهده داشت. او در ماه‌های فوریه و مارس 2018 هم مدتی کوتاه به عنوان سرمربی موقت روی نیمکت تیم ملی بزرگسال ایتالیا نشست.

بعد از آن دی‌باجو از دنیای مربی‌گری فاصله گرفت و در سال 2020 مدتی کوتاه هدایت اسپال را بر عهده گرفت و در پانزده مسابقه روی نیمکت این باشگاه نشست.

آغاز یک پروژه ایتالیایی در ریاض / سرمربی سابق ایتالیا روی نیمکت امیدهای عربستان 2
آغاز یک پروژه ایتالیایی در ریاض / سرمربی سابق ایتالیا روی نیمکت امیدهای عربستان 3