دوشنبه 11 تیر 1403

آقای پاس لیگ یک: دیگر فقط لیگ برتر!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
آقای پاس لیگ یک: دیگر فقط لیگ برتر!

بهترین پاسور این فصل لیگ دسته اول قصد ندارد دیگر از لیگ برتر پایین تر بازی کند!

به گزارش "ورزش سه"، چادرملو اردکان موفق شد به عنوان تیم دوم به لیگ برتر صعود کند. رضا محمود آبادی بازیکن سیرجانی که سابقه حضور در لیگ برتر را دارد به خبرنگار ما گفت: کمتر کسی فکر می‌کرد که ما مدعی صعود باشیم و بخواهیم برای لیگ برتر بجنگیم و با توجه به این که سال دوم تاسیس تیم بود و تیم های مطرح زیادی در لیگ یک حضور داشتند کسی برای چادرملو شانسی قائل نبود، اما با همه این تفاسیر مجموعه ما به خودمان ایمان داشتیم و برای صعود از همان ابتدا هم قسم شدیم و جنگیدیم. همه ی مجموعه پشت هم بودیم و خداراشکر با یک دلی توانستیم صعود کنیم.

او در مورد عملکرد خودش ادامه داد: خداراشکر در اختیار تیم بودم و امسال توانستم 11 پاس گل بدهم و 7 گل هم بزنم که خدا را شکر بعد از گل‌گهر که توانسته بودیم به لیگ برتر صعود کنیم دومین تجربه‌ی مشابه ام با چادرملو رقم خورد. اما به هرحال فوتبال بالا و پایین زیادی دارد و من چند سال با گل‌گهر و ذوب آهن در لیگ برتر بازی کرده بودم و بعد متاسفانه یکی دو فصل از سطح اول دور بودم که به این مسئله با دید یک چالش نگاه می کنم و مطمئنم بهتر از قبل به لیگ برتر برمی‌گردم و این بار ببشتر قدر این موقعیت را می دانم.

این بازیکن در مورد اینکه گفته می شود تیمشان بسیار متمول است توضیح داد: تیم ما از لحاظ امکانات و بودجه در حد تیم های معمولی لیگ یک بود و البته خدا را شکر مدیران تمام تلاش خود را برای سربلندی تیم انجام دادند و حامی ما بودند. امیدوارم در فصل آتی کم و کاستی ها برطرف شوند و امکانات بیشتری برای فصل بعد فراهم کنند تا تیم خوب چادرملو روزهای خوبی را در لیگ برتر رقم بزند.

محمودآبادی در پایان افزود: خدا را شکر تیم چادرملو توانست شور و امید را در دل مردم استان یزد و شهر اردکان زنده کند و واقعا حمایت آن‌ها هم بی نظیر بود و باعث شد بتوانیم به لیگ‌برتر صعود کنیم. به نظر من کمترین حق این مردم این است که یک تیم در لیگ برتر داشته باشند.

آقای پاس لیگ یک: دیگر فقط لیگ برتر! 2