جمعه 10 فروردین 1403

استان یزد

استان یزد

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: تصویب‌نامه افزایش ضریب حقوق سال 1403 کارمندان و بازنشستگان دولت در جلسه هیئت وزیران، 8 فروردین‌ماه به تصویب دولت رسید که به صورت فوق‌العاده مورد رسیدگی فوری قرار گرفت و به زودی ابلاغ می‌شود.

وب‌گاه ورزش سه

بعد از بیانیه‌ای که چندی پیش باشگاه نفت مسجدسلیمان صادر کرد، اکنون تیم مدعی صعود چادرملو نیز در مقام پاسخ در این خصوص در آمده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - «شهرستان خاتم» در استان یزد با داشتن دو شهر «مروست و هرات» یکی از مناطق بکری است که کمتر بدان توجه شده، در حالی‌که به سبب وجود منابع طبیعی و تاریخی فراوان در این شهرستان، می‌توان شگفتی‌های عجیبی را در اینجا دید.

وب‌گاه ورزش سه

پیراهن تیم والیبال شهداب یزد در بازی دیروز طرح جالبی داشت.

وب‌گاه عصر ایران

کودکان با تخم مرغ هایی که با ریشه گیاه روناس رنگ شده است با هم بازی می‌کنند، هر 2 نفر تخم مرغ های رنگی شان را از قسمت سر به هم می‌زنند و تخم مرغ هر کس که شکست بازنده محسوب می‌شود و باید تخم مرغش را به برنده بازی که تخم مرغ سالم دارد تحویل دهد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور با اشاره به عملیات سیل، آبگرفتگی و کولاک برف در 21 استان متأثر گفت: تیم‌های عملیاتی این جمعیت به بیش از 5 هزار نفر امدادرسانی کردند.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: امدادگران در 48 ساعت گذشته توانستند 57 نفر از شهروندان گرفتار در سیل و آبگرفتگی را نجات و به مناطق امن منتقل کنند.

خبرگزاری تسنیم

نیروهای هلال احمر در 48 ساعت گذشته توانستند 57 نفر از شهروندان گرفتار در سیل و آبگرفتگی را نجات و به مناطق امن منتقل کنند.

وب‌گاه عصر ایران

محمدجواد ابوالحسینی در خصوص آخرین وضعیت وقوع سیل در استان یزد با اشاره به آماده باش بیش از 450 تیم امدادی و خدماتی در سطح استان گفت: نیروهای امدادی تا پایان وضعیت نارنجی در حال آماده باش و ارائه خدمت به مردم هستند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

به‌دنبال وقوع سیل در منطقه دره‌گاهان تفت دو نفر جان خود را از دست دادند. به‌دنبال وقوع سیل در منطقه دره‌گاهان تفت دو نفر جان خود را از دست دادند. به گزارش عرشه آنلاین، این حادثه به دنبال بارندگی ظهر امروز و وقوع سیل در ییلاقات استان و از جمله در منطقه ییلاقی دره گاهان تفت رخ داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: اورژانس یزد از فوت 2 نفر در حادثه سیل در شهر تفت خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از اورژانس یزد، این حادثه به دنبال بارندگی ظهر امروز و وقوع سیل در ییلاقات استان و از جمله در منطقه ییلاقی دره گاهان تفت رخ داد. در این حادثه، یک خودرو پژو پارس در آب غرق شد که این خودرو سه سرنشین داشت که متاسفانه 2 سرنشین شامل یک آقا و یک خانم (35 ساله و 55 ساله) جان خود را از دست دادند. بارش باران در 48 ساعت گذشته در استان یزد منجر به جاری...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اورژانس یزد خبر داد که دو نفر درپی وقوع سیل در شهرستان تفت کشته شده‌اند.

خبرگزاری تسنیم

مستندسازان ایران، 3 نقطه دیدنی و زیبای ایران برای سفر‌های نوروزی گردشگران در بهار 1403 را معرفی کردند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، الهام عابدینی، پژوهشگر روابط بین الملل، غرب مدعی است دارو، غذا و کمک‌های بشردوستانه مشمول تحریم نیست. اما در عمل محدودیت در انتقال پول و تراکنش بانکی سبب شده در عمل این محصولات نیز در بهترین حالت، با قیمتی گزاف و در زمانی طولانی تر به ایران برسد. حتی امدادرسانی هلال احمر به عنوان یک نهاد بین المللی بشردوستانه هم تحت تاثیر تحریم‌ها آسیب دیده است. دهه‌هاست...