دوشنبه 26 شهریور 1403

آلمان

آلمان

وب‌گاه عرشه آنلاین

تروئیکای اروپا و آمریکا در بیانیه خود در نشست شورای حکام آژانس اتمی بار دیگر ادعاها درباره نحوه همکاری ایران با آژانس اتمی و پایبندی ایران به تعهدات ذیل توافق‌نامه جامع پادمانی را مطرح کردند. تروئیکای اروپا و آمریکا در بیانیه خود در نشست شورای حکام آژانس اتمی بار دیگر ادعاها درباره نحوه همکاری ایران با آژانس اتمی و پایبندی ایران به تعهدات ذیل توافق‌نامه جامع پادمانی را مطرح کردند. به...

خبرگزاری دانشجو

سخنگوی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) با بیان اینکه پیگیر رفع ایراد مربوط به لغو شدن پرواز خروجی از فرودگاه امام به مقصد کلن آلمان هستیم، گفت: همه پروازهای هما به مقصد کشورهای اروپایی برقرار است.

وب‌گاه فرارو

«دقایقی پیش در تابلو اعلام پرواز‌های ورودی و خروجی فرودگاه امام خمینی پرواز ایران‌ایر به کلن را لغو شده اعلام کردند. با پیگیری‌ها از فرودگاه امام خمینی این مشکل در حال رفع است و چند سایت معاند که نسبت به انتشار خبر کذب در جهت تشویش اذهان عمومی اقدام می‌کنند، از این موضوعات سوء استفاده می‌کنند.»

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگوی شرکت هواپیمایی (هما) با بیان اینکه پیگیر رفع ایراد مربوط به لغو شدن پرواز خروجی از فرودگاه امام به مقصد کلن آلمان هستیم، گفت: همه پروازهای هما به مقصد کشورهای اروپایی برقرار است.

وب‌گاه خبر آنلاین

سخنگوی ایران ایر گفت: دقایقی پیش در تابلوی اعلام پروازهای ورودی و خروجی فرودگاه امام خمینی پرواز ایران‌ایر به کلن را لغو شده اعلام کردند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

میشائیل اشتوبگن، وزیر داخلی ایالت براندنبورگ آلمان از حزب دموکرات مسیحی فعالیت انجمن مرکز اسلامی السلام در شهر فورستنوالد را ممنوع کرد. میشائیل اشتوبگن، وزیر داخلی ایالت براندنبورگ آلمان از حزب دموکرات مسیحی فعالیت انجمن مرکز اسلامی السلام در شهر فورستنوالد را ممنوع کرد. به گزارش عرشه آنلاین و به نقل از روزنامه "پاسایر نویه پرسه"؛ میشائیل اشتوبگن، وزیر داخلی ایالت براندنبورگ آلمان از...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

روسای نمایندگی‌های انگلیس، فرانسه، هلند و آلمان در پی بیانیه نامتعارف و اظهارات غیرسازنده طرف‌های اروپایی به وزارت امورخارجه احضار شدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: روسای نمایندگی‌های انگلیس، فرانسه، هلند و آلمان در پی بیانیه نامتعارف و اظهارات غیرسازنده طرف‌های اروپایی به وزارت امورخارجه احضار شدند.

وب‌گاه الف

در پی تداوم اظهارات غیرسازنده برخی طرف‌های اروپایی به بهانه ادعای دخالت در مناقشه اوکراین و وضع برخی تحریم‌ها علیه ایران، روسای نمایندگی‌های انگلیس، فرانسه، هلند و آلمان به وزارت خارجه ایران احضار شدند.

خبرگزاری مهر

به دنبال تداوم اظهارات غیرسازنده و وضع برخی تحریم ها علیه جمهوری اسلامی ایران، روسای نمایندگی‌های انگلیس، فرانسه، هلند و آلمان در تهران به وزارت امور خارجه احضار شدند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی کرملین می‌گوید که صدور مجوز برای حمله به خاک روسیه، مداخله غرب در جنگ اوکراین را بیش از پیش می‌کند و واکنش مسکو را در پی خواهد داشت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، بدنبال تداوم اظهارات غیرسازنده برخی طرف‌های اروپایی متعاقب بیانیه نامتعارف وزرای امورخارجه انگلیس، فرانسه و آلمان همسو با آمریکا به بهانه ادعای دخالت در مناقشه اوکراین و وضع برخی تحریم‌ها علیه جمهوری اسلامی ایران، روسای نمایندگی‌های انگلیس، فرانسه، هلند و آلمان در تهران از سوی مدیرکل غرب اروپا امروز پنج شنبه جداگانه به وزارت امور خارجه احضار شدند. در...

وب‌گاه مشرق نیوز

محموله تاریخی فوق‌سنگین کشور بعد از یک سال، بالاخره پا به کرمان گذاشت