پنج‌شنبه 29 شهریور 1403

آلمان

آلمان

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه ورزش سه

کریستوف فرویند، مدیر ورزشی بایرن مونیخ، ابراز امیدواری کرد که جمال موسیالا به حضورش در این تیم ادامه دهد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جوست هیلترمن‌، مدیر برنامه منا در گروه بین‌المللی بحران‌، به نیوعرب گفت: «روسیه می‌خواهد آشکارا بخشی از «جنوب جهانی» باشد که در برابر «امپریالیسم غربی» ایستادگی می‌کند‌.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پوتین محاصره غزه را با محاصره لنینگراد توسط آلمان در طول جنگ جهانی دوم قیاس کرد و سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه این کشور در باب هزینه‌های بالای اقدامات اسرائیل که مغایر با قوانین بین‌المللی است‌، هشدار داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بورل گفت: بارها به ایران نسبت به انتقال موشک‌های بالستیک به روسیه هشدار داده‌ایم و خیلی زود با هماهنگی با شرکای بین‌المللی‌مان به این موضوع واکنش نشان خواهیم داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: «جوزپ بورل» مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا ضمن تکرار ادعای ارسال موشک‌های بالستیک از سوی ایران برای روسیه، اعلام کرد که اتحادیه اروپا این موضوع را محکوم می‌کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

امام جمعه تهران تامین امنیت سرمایه گذاری و اصلاح ساختار بودجه را از دیگر اولویت های دولت چهاردهم برشمرد و گفت: کسری بودجه شایسته نظام اسلامی نیست لذا در بودجه‌ریزی به گونه‌ای پیش‌بینی شود که درآمدها و هزینه‌ها تطبیق داشته باشند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در روزهای گذشته برخی کشورهای غربی از جمله فرانسه ادعاهایی واهی را در خصوص ارسال موشک بالستیک از تهران به مسکو و مداخله ایران در جنگ اوکراین را مطرح کرده‌اند؛ موضوعی که قویا از سوی مقامات کشورمان تکذیب شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

برخی منابع آگاه اعلام کرده‌اند که فرانسه، کاردار سفارت ایران در پاریس را احضار کرده است.

خبرگزاری مهر

کتاب «در باب تاریخ دین و فلسفه در آلمان» نوشته هاینریش هاینه با ترجمه سامان مرادخانی توسط نشر لگا منتشر و راهی بازار نشر شد.

وب‌گاه ورزش سه

لوئیس کامپوس، مدیر ورزشی پاری سن ژرمن، از لامین یامال تمجید کرده و ستاره بارسلونا را "فوتبالیستی عالی" خطاب کرده است.

خبرگزاری تسنیم

شهر فروگاهی امام خمینی (ره) از برقراری پرواز تهران - کلن آلمان هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران طی امروز 23 شهریور 1403 خبر داد.

وب‌گاه ورزش سه

آمادو حیدرا، هافبک اهل مالی لایپزیش بعد از چند هفته غیبت در تمرینات تیمش حاضر شد.

وب‌گاه گسترش

نگرانی‌ها درباره احتمال شیوع دوباره کرونا در آلمان رو به افزایش است. وزیر اقتصاد این کشور، رابرت هابک، به ویروس کووید -19 مبتلا شده و موسسه رابرت کخ نیز از افزایش تعداد موارد ابتلا به این بیماری خبر می‌دهد.

وب‌گاه ورزش سه

با موافقت شبکه دازن، آندره‌آ استراماچونی به عنوان مفسر در شبکه رای ایتالیا فعالیت می‌کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در این خبر فیلمی از لحظه تیراندازی تروریست‌ها به سمت خودروی هنگ مرزی میرجاوه را مشاهده می‌کنید.