دوشنبه 2 مهر 1403

آلمان

آلمان

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در آخرین دیدار از مرحله گروهی رقابت‌های جام ملت‌های اروپا از ساعتی پیش به مصاف تیم ملی کرواسی رفت و در حالی که همه منتظر شکست آنها در این بازی بودند، زاکانی توانست گل مساوی را به ثمر برساند و زمینه‌ساز صعود تیمش به مرحله بعدی شود. این گل شباهت زیادی به گلی داشت که دل پیرو در وقت اضافه بازی ایتالیا برابر تیم ملی آلمان در نیمه نهایی جام جهانی 2006...

وب‌گاه ورزش سه

هافبک سابق منچستریونایتد، باستین شواین اشتایگر، در حین کار به عنوان کارشناس یورو 2024، سوتی بامزه‌ای داد!

وب‌گاه ورزش سه

نام کینگزلی کومان در فهرست خرید پاری سن ژرمن در این تابستان به چشم می‌خورد.

وب‌گاه ورزش سه

ماتیا زاکانی، گلزن تیم ملی ایتالیا، می‌گوید الساندرو دل پیرو همیشه اسطوره و قهرمانش بوده است.

وب‌گاه الف

نماینده ایران در سازمان ملل در شورای امنیت درباره اجرای قطعنامه 2231 تاکید کرد که برجام بهترین گزینه باقی مانده است، هیچ جایگزینی ندارد و احیای آن واقعاً به نفع همه اعضای آن است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو، با پایان دیدار گروه B که گروه مرگ مسابقات بود. یکی از دیدارهای مرحله حذف مشخص شد. در گروه مرگ مسابقات یورو 2024 تیم های ملی آلمان، ایتالیا، کرواسی و آلبانی حضور داشتند که دو تیم ایتالیا و آلمان موفق شدند از این گروه صعود کنند. با مشخص شدن نتایج این گروه یکی از دیدارهای مرحله حذفی مشخص شد و تیم های ایتالیا و سوئیس باید در مقابل هم قرار بگیرند. انتهای...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، تیم ملی ایتالیا و تیم ملی کرواسی از دقایقی دیگر در سومین و آخرین بازی مرحله گروهی رقابت‌های جام ملت‌های اروپای 2024 روبروی یکدیگر قرار خواهند گرفت و با تمام وجود تلاش خواهند کرد که بتوانند راهی مرحله بعدی این مسابقات شوند. این بازی از اهمیت و حساسیت بسیاری برخوردار است چون ایتالیا با سه امتیاز و کرواسی با یک امتیاز شرایط و فرصت صعود به مرحله حذفی...

وب‌گاه عصر ایران

سسک فابرگاس، ستاره سابق بارسلونا، که سابقه بازی در هر دو تیم ملی اسپانیا و آلمان را دارد، معتقد است که یکی از این دو غول فوتبال اروپا، جام ملت‌های اروپا 2024 را بالای سر خواهد برد.

وب‌گاه ورزش سه

سسک فابرگاس، ستاره سابق بارسلونا، معتقد است که اسپانیا یا آلمان قهرمان یورو 2024 خواهند شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ونسا فریزر سفیر و نماینده دائم مالت در سازمان ملل که کشورش تسهیلگر توافق هسته ای ایران موسوم به برجام است، از جامع جهانی خواست که اقدامات لازم را برای اجرای کامل این توافق انجام دهند.

وب‌گاه عصر ایران

جام ملت‌های اروپا 2024 فرصتی طلایی برای آلمان است تا توانایی‌های ورزشی، زیرساخت‌های پیشرفته و فرهنگ غنی فوتبالی خود را به جهانیان نشان دهد.

وب‌گاه عصر ایران

ستاره 33 ساله آلمانی در آستانه خداحافظی از فوتبال ملی، از شانس بالای ژرمن‌ها برای قهرمانی در یورو 2024 می‌گوید. کروس در مصاحبه‌ای، ضمن ابراز امیدواری به قهرمانی آلمان، از مشکلات تیم و همچنین پیش‌بینی خود از فینالیست‌های تورنمنت صحبت کرد.

وب‌گاه ورزش سه

الی مک‌کوئیست، اسطوره باشگاه رنجرز، به جود بلینگام ستاره جوان تیم ملی انگلیس هشدار داد.

وب‌گاه ورزش سه

ترکیب دو تیم ایتالیا و کرواسی که دقایقی دیگر در دیداری حساس و تماشایی روبروی یکدیگر به میدان خواهند رفت اعلام شد.

وب‌گاه ورزش سه

پدری، ستاره اسپانیا و بارسا، می‌گوید لامینه یامال و نیکو ویلیامز دو خنجر برنده هستند که به هیچ حریفی رحم نخواهند کرد.