دوشنبه 2 مهر 1403

آلمان

آلمان

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس حزب کار اسرائیل در واکنش به هشدار نسبت به خرید زیردریایی از آلمان از سوی نتانیاهو، آن را نشانه دیگری از بی‌کفایتی وی خواند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس حزب «کار» اسرائیل، اقدام نتانیاهو برای خرید زیردریایی از آلمان اشاره کرد و آن را نشانه دیگری از بی‌کفایتی او برای مدیریت امور دانست.

وب‌گاه خبر آنلاین

در طول مسابقات یورو 2024 نیروهای امنیتی بیشترین نظارت را بر روی بازی ها دارند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که در درگیری های شبانه روز گذشته میان ارتش روسیه و اوکراین، بیش از هزار و 300 نظامی اوکراینی کشته شدند.

وب‌گاه ورزش سه

جرمی دوکو می گوید عوض نشده و بازی برای سیتی و تیم ملی بلژیک چیزی را در او تغییر نداده است.

وب‌گاه فرارو

در حاشیه رقابت‌های یورو 2024، هواداران تیم فوتبال صربستان در آلمان با دیدن یک دختر در ایوان خانه مشرف به محل تجمع‌شان، تیم منتخب‌شان را فراموش و دختر ایستاده بر ایوان را تشویق کردند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از خبرگزاری رویترز، وزیران امور خارجه کشور‌های عضو اتحادیه اروپا روز دوشنبه (چهارم تیرماه) با هدف بستن راه‌های دور زدن تحریم‌ها و ضربه زدن به صادرات گاز روسیه، چهاردهمین بسته تحریمی علیه روسیه را تصویب کردند. پس آغاز درگیری‌ها بین روسیه و اوکراین در فوریه 2022، قدرت‌های غربی تحریم‌های گسترده‌ای را علیه مسکو اعمال کردند و از آن زمان تاکنون...

وب‌گاه ورزش سه

نیکلاس فولکروگ، مهاجم دورتموند، در بازی مقابل سوئیس گل تساوی آلمان را به ثمر رساند و ستاره محبوب این روزهای مانشافت است.

خبرگزاری تسنیم

امیدواری برای رسیدن مدافع تیم ملی فوتبال آلمان به بازی مرحله یک‌هشتم نهایی یورو 2024 افزایش یافت.

وب‌گاه فرارو

منچستریونایتد، آرسنال و پاری‌سن‌ژرمن به دنبال ژوائو نوس هستند اما بنفیکا برای فروش او 120 میلیون یورو می‌خواهد و به هیچ عنوان راضی به کاهش قیمت نمی‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رییس اتاق اصناف ایران گفت: استعلام پروانه کار اتباع خارجی در درگاه ملی مجوزهای کشور، باید همزمان با احراز صلاحیت هویت متقاضی از سامانه جامع اشتغال اتباع خارجی صورت گیرد.

وب‌گاه ورزش سه

دَن اِندویه، وینگر تیم ملی سوئیس، با استقبال از بازی مقابل ایتالیا آن را یک بازی بی نظیر توصیف کرد.

وب‌گاه ورزش سه

سرهو گیراسی تصمیمش برای ترک اشتوتگارت را گرفته و طبق گزارش ها راهی دورتموند خواهد شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

مرحله مقدماتی لیگ ملت‌های والیبال 2024 پس از برگزاری 96 مسابقه و با معرفی هشت تیم صعود کننده به مرحله نهایی به پایان رسید.

وب‌گاه فرارو

در پایان هفته سوم لیگ ملت‌های والیبال برترین‌های این رقابت‌ها در پست‌های مختلف اعلام شد.