جمعه 30 شهریور 1403

آلمان

آلمان

وب‌گاه ورزش سه

برایان بروبی مهاجم 22 ساله‌ی تیم ملی هلند در بازی مقابل آلمان نشان داد که هلندی ها می‌توانند به آینده‌اش امیدوار باشند.

وب‌گاه ورزش سه

کاپیتان سابق استقلال در گفت‌وگو با ورزش سه انتقادات تندی را علیه مدیریت باشگاه استقلال مطرح کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس جمهور روسیه روز چهارشنبه گفت که مسکو باید صادرات اورانیوم، تیتانیوم و نیکل را به تلافی تحریم های غرب محدود کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس جمهور روسیه روز چهارشنبه گفت که مسکو باید صادرات اورانیوم، تیتانیوم و نیکل را به تلافی تحریم های غرب محدود کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی در وین با اشاره به اینکه توافق هسته‌ای بر اثر اقدامات غرب غیرقابل‌اجرا شده، از کشورهای غربی خواست که سیاست‌های ضدایرانی را که منجر به جلوگیری از احیای توافق می‌شود، کنار بگذارند. نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی در وین با اشاره به اینکه توافق هسته‌ای بر اثر اقدامات غرب غیرقابل‌اجرا شده، از کشورهای غربی خواست که سیاست‌های ضدایرانی را که منجر...

وب‌گاه خبر آنلاین

این روزها به قول «هادی عامل» پرچم رتبه؛ انتخاب رشته و قبولی در کنکور بالاست و درخواست مبینا نعمت‌زاده هم باعث شده پرچم «سهمیه» هم، بالای بالای باشد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر خارجه هلند با طرح ادعاها پیرامون ارسال موشک بالستیک از سوی ایران به روسیه، از احضار سفیر ایران خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر خارجه هلند با طرح ادعاها پیرامون ارسال موشک بالستیک از سوی ایران به روسیه، از احضار سفیر ایران خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

حقوق خوب برای هرکسی نسبت به تجربه، نوع شغل و انتظاراتش متفاوت است. اما به طور کلی مفهوم حقوق خوب در اروپا چه معنایی دارد و با چه میزان درآمد می‌توان زندگی بی‌دغدغه‌ای را در یکی از پایتخت‌های اروپایی تجربه کرد؟

وب‌گاه عرشه آنلاین

‌وزارت خارجه انگلیس با پافشاری بر ادعاهای بی‌اساس درباره ارسال موشک‌های بالستیک از سوی ایران به روسیه، کاردار ایران در انگلیس را احضار کرد. وزارت خارجه انگلیس با پافشاری بر ادعاهای بی‌اساس درباره ارسال موشک‌های بالستیک از سوی ایران به روسیه، کاردار ایران در انگلیس را احضار کرد. به گزارش تجارت نیوز، وزارت خارجه انگلیس در بیانیه امروز چهارشنبه خود اعلام کرد: «کاردار ایران در انگلیس، به...

وب‌گاه خبر آنلاین

بهمن فرمان‌آرا با گلایه از شرایط کشور از عدم موافقت با کارهایش طی چهار سال اخیر خبر داد. او گفت: چهار سال است که از انتشار حکایت دریا می‌گذرد و ما به آن‌ها چند پروژه تحویل دادیم که به سرانجام نرسید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

صدراعظم آلمان خواستار برگزاری یک نشست صلح با حضور نمایندگان روسیه شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

تیم ملی فوتبال اایران با یک پله صعود در رده نوزدهم رده بندی فیفا قرار گرفت.

خبرگزاری مهر

کتاب «پسر سرهنگ» خاطرات سرهنگ پاسدار و جانباز 70 درصد دفاع مقدس «ابوالفضل ابراهیمی»، به قلم «فریبا انیسی» از سوی «نشر شاهد» روانه بازار نشر شد.

وب‌گاه الف

سخنگوی وزارت امورخارجه، عنوان داشت: صادر کنندگان جنگ‌افزار، موشک و بمب‌های ممنوعه و دو هزار پوندی به رژیم صهیونیستی که مناطق شهری، منازل و اردوگاه‌های مسکونی آوارگان فلسطینی در غزه و کرانه غربی را مورد حمله قرار می‌دهد، چگونه به خود حق می‌دهند ایران را با ادعاهای پوچ و بی‌اساس فروش موشک مورد تحریم قرار دهند!؟