پنج‌شنبه 29 شهریور 1403

آلمان

آلمان

وب‌گاه مشرق نیوز

محموله تاریخی فوق‌سنگین کشور بعد از یک سال، بالاخره پا به کرمان گذاشت

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در طول مدت کوتاه کار رجایی و بنی‌صدر با یکدیگر، اختلافات زیادی میان آن دو بروز کرد که غالباً بر امور جاری مملکت تاثیر گذاشته و بسیاری از امور را مختل می‌کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

به گفته سخنگوی هما، هیچ گزارش رسمی از کشورهای فرانسه، انگلیس و آلمان به دست ایران‌ایر نرسیده است، پروازهای امروز هما طبق برنامه انجام شد و فردا هم به همین ترتیب پروازها ادامه دارد.

وب‌گاه فرارو

طبق اعلام مقامات محلی، فروریختن بخشی از یک پل در شهر «درسدن» آلمان به ترافیک شدید و قطع شدن لوله‌های انتقال آب منجر شده است. روزنامه بیلد نوشت که به‌رغم عبور یک «تراموا» از روی پل «کارولا» درست چند دقیقه پیش از فروریختن، در این حادثه کسی آسیب ندیده است. این پل روی رودخانه «البه» بنا شده است.

وب‌گاه ورزش سه

منچستر سیتی دو استعداد جوان آلمانی که به ترتیب برای بایرلورکوزن و بایرن مونیخ می‌درخشند را برای تابستان آینده می‌خواهد.

وب‌گاه الف

تروئیکای اروپا و آمریکا در بیانیه خود در نشست شورای حکام آژانس اتمی بار دیگر ادعاها درباره نحوه همکاری ایران با آژانس اتمی و پایبندی ایران به تعهدات ذیل توافق‌نامه جامع پادمانی را مطرح کردند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نمایندگی دائم ایران در دفتر سازمان ملل و سایر سازمان‌های بین‌المللی مستقر در وین، طی یادداشتی آخرین نظرها و ملاحظات ایران را درباره گزارش‌های مدیرکل به شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی منتشر کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نمایندگی دائم ایران در دفتر سازمان ملل و سایر سازمان‌های بین‌المللی مستقر در وین، طی یادداشتی آخرین نظرها و ملاحظات ایران را درباره گزارش‌های مدیرکل به شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی منتشر کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

علی مطهری به اقدامات روسیه علیه ایران در کریدور زنگزور واکنش نشان داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

علی مطهری نسبت به مسدود شدن راه ایران به اروپا از طریق ارمنستان از طریق احداث کریدور زنگزور واکنش نشان داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: علی مطهری نسبت به مسدود شدن راه ایران به اروپا از طریق ارمنستان از طریق احداث کریدور زنگزور واکنش نشان داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

طی روز‌های گذشته، سی‌ان‌ان و وال استریت ژورنال به نقل از منابع ناشناس ادعا کردند که ایران موشک‌های بالستیک کوتاه‌برد خود را به روسیه منتقل کرده است، موشک‌هایی که ادعا می‌شود در جنگ علیه اوکراین نیز مورد استفاده قرار گرفته است. گروکشی ظریف از پزشکیان قبل از سفر به آمریکا فرارو: طی روز‌های گذشته، سی‌ان‌ان و وال استریت ژورنال به نقل از منابع ناشناس ادعا کردند که ایران موشک‌های بالستیک...

وب‌گاه ورزش سه

تا چند ماه دیگر رای نهایی تحقیقات تخلفات مالی سیتی اعلام خواهد شد که می تواند شوک بزرگی برای قهرمان بلامنازع فوتبال انگلیس باشد.

خبرگزاری تسنیم

ترکیب نهایی مسابقات تنیس لیورکاپ 2024 اعلام شد.

خبرگزاری اکو نیوز