پنج‌شنبه 30 فروردین 1403

آلمان

آلمان

خبرگزاری تسنیم

طبق اعلام گمرک، سال گذشته نزدیک به 800 میلیون دلار قطعات موتور سیکلت وارد کشور شده است. این میزان واردات رشد 40 درصدی نسبت به سال 1401 داشته است.

خبرگزاری تسنیم

آفاناسیف را به دلیل تلاش یک‌دهه‌ای او برای گردآوری و تدوین قصه‌های عامیانه روسیه، اوکراین و بلاروس، هم‌تراز و رده برادران گریم در آلمان می‌دانند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

‌کامرون به خبرنگاران گفت: واضح است که اسراییل علیرغم درخواست انگلیس برای خویشتنداری، تصمیم گرفته است در پاسخ به حمله ایران اقدام کند." وزیر خارجه انگلیس که به اسراییل سفر کرده، امروز (چهارشنبه) پس از دیدار با "اسحاق هرتزوگ" رییس جمهوری اسراییل، از تصمیم رژیم تل آویو برای پاسخ به حمله تلافی جویانه اخیر ایران به اسراییل خبر داد. دیوید کامرون که به همراه همتای آلمانی خود امروز با اسحاق...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رییس رژیم صهیونیستی در دیدار با وزرای امور خارجه آلمان و انگلیس در اراضی اشغالی درخواستی ضدایرانی را با آن‌ها مطرح کرد.

وب‌گاه ورزش سه

شکست دیشب بارسا در زمین خود برابر پی اس جی بازتابی گسترده در رسانه‌های ورزشی دنیا داشت.

خبرگزاری تسنیم

فیلم کوتاه «چوپان» به نویسندگی و کارگردانی مهرشاد رنجبر در اولین حضور بین‌المللی خود در پنجاه و سومین دوره جشنواره «sehschte» آلمان نمایش داده می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

در شب حذف نمایندگان اسپانیا از لیگ قهرمانان اروپا، یکی بیشتر از دیگری متحمل ضرر شد.

وب‌گاه ورزش سه

نبرد قدرت بزرگی در دنیای اسکی میان فدراسیون‌های ملی و فدراسیون بین‌المللی راه افتاده که می‌تواند چالش‌های بسیاری را پیش پای ورزش‌های زمستانی به ویژه اسکی و اسنوبرد قرار دهد.

خبرگزاری تسنیم

علیرغم اثبات فواید بی‌شمار استفاده از نان کامل برای سلامتی جامعه، هنوز تقریباً تمام کارخانجات تولید آرد در کشورمان به دلیل سود هنگفت سبوس‌گیری از آردها، اقدام به تولید آرد سفید و سبوس‌گیری بالا می‌کنند و عملاً سلامت مردم قربانی این سودجویی شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در حالی که صادرات اسپانیا به ایران در نخستین ماه سال جاری میلادی 62 درصد و ایتالیا 13 درصد افزایش داشته است، صادرات آلمان بدون تغییر در سطح 100 میلیون یورو باقی مانده است.

وب‌گاه ورزش سه

تیم‌های شرکت کننده در لیگ ملت‌ها 2024 تا روز سه‌شنبه چهارم اردیبهشت برای ارسال فهرست 30 نفره بازیکنان فرصت دارند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

گفته شده است که طی نشست سران اتحادیه اروپا در ماه مارس، «اولاف شولتس» صدراعظم آلمان و «کارل نهامر» صدراعظم اتریش، اظهارات انتقادی و صریح‌اللحن «جوزپ بورل» علیه رژیم صهیونیستی را به باد انتقاد گرفتند.

خبرگزاری تسنیم

مرکز تحقیقات و فناوری دو شرکت فعال در حوزه تولید واکسن‌های پلی ساکاریدی و ایمپلنت‌های ارتوپدی با حضور معاون اول و معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس جمهور در پارک فناوری پردیس افتتاح شد.

وب‌گاه ورزش سه

فرمت برگزاری رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا از فصل آینده تغییر می‌کند و تیم‌های بیشتری فرصت حضور در این مسابقات را خواهند داشت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

ابطحی گفت: تمام دوازده موشک هایپرسونیک در عملیات وعده صادق به هدف اصابت کردند و حتی یک هایپرسونیک هم دچار مشکل نشد.

خبرگزاری تسنیم

یورو استات اعلام کرد در حالی که صادرات اسپانیا به ایران در نخستین ماه سال جاری میلادی 62 درصد و ایتالیا 13 درصد افزایش داشته است صادرات آلمان بدون تغییر در سطح 100 میلیون یورو باقی مانده است.