جمعه 30 شهریور 1403

آلمان

آلمان

وب‌گاه ورزش سه

سه عضو باسابقه کادر یولیان ناگلزمان در تیم ملی آلمان از سمت خود کنار می‌روند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: آیا امکان تغییر پارادایم تولید انرژی از منابع فسیلی به سمت انرژی‌های تجدیدپذیر و منابع پایدار در ایران فراهم است؟ آیا منطقی است، کشوری که حجم انبوهی از انرژی فسیلی در اختیار دارد، به سمت تولید انرژی تجدیدپذیر برود؟

وب‌گاه خبر آنلاین

باشگاه النصر عربستان در انتقالی بزرگ مدافع لایپزیش را به خدمت گرفت.

وب‌گاه ورزش سه

باشگاه النصر عربستان در انتقالی بزرگ مدافع لایپزیش را به خدمت گرفت.

وب‌گاه فرارو

با خداحافظی سه تن از بزرگان تیم ملی آلمان، مانشافت حال رهبران جدیدی دارد.

وب‌گاه ورزش سه

لوچانو اسپالتی، سرمربی ایتالیا، تایید کرد که در نگرش خود تغییرات زیادی ایجاد می‌کند و یک تیم جدید را روانه مسابقات خواهد کرد.

وب‌گاه ورزش سه

یولیان ناگلزمان، سرمربی تیم ملی آلمان، کاپیتان‌های جدید تیمش را انتخاب و معرفی کرد.

وب‌گاه گسترش

محمد رضوانی فر معاون وزیر اقتصاد رئیس کل گمرک ایران خبر از صادرات 19 میلیارد 500 میلیون دلار بشکه نفت خام و کوره در 5 ماه ابتدایی سال داد.

خبرگزاری تسنیم

با خداحافظی سه بازیکن کهنه‌کار «مانشافت»، بازوبند کاپیتانی این تیم به ستاره بایرن مونیخ رسید.

وب‌گاه مشرق نیوز

یک روزنامه اصلاح‌طلب تاکید دارد با توجه به پایان رسیدن زمان‌بندی 8 ساله برجام احتمالا مذاکراتی در پیش خواهد بود که شامل محورهای هسته ای، موشکی، منطقه ای و حقوق بشری است.

وب‌گاه فرارو

بر اساس آمار مختلف اعلامی از سوی محمد میرزابیگی، رئیس کل سابق سازمان نظام پرستاری روزانه 5 تا 6 پرستار و بر اساس آمار محمد شریفی مقدم، دبیرکل خانه پرستار، سالانه 2500 پرستار چمدان‌های مهاجرت خود را بسته و به خارج از کشور مهاجرت می‌کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: محمد رضوانی‌فر گفت: صادرات غیرنفتی کشور در 5 ماهه سال‌جاری با افزایش 10 درصدی به رقم 21.9 میلیارد دلار رسید. میزان وزنی صادرات غیرنفتی در 5 ماهه امسال 60.5 میلیون تن بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 7 درصد افزایش نشان می‌دهد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

محمد رضوانی‌فر گفت: صادرات غیرنفتی کشور در 5 ماهه سال‌جاری با افزایش 10 درصدی به رقم 21.9 میلیارد دلار رسید. میزان وزنی صادرات غیرنفتی در 5 ماهه امسال 60.5 میلیون تن بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 7 درصد افزایش نشان می‌دهد.

وب‌گاه فرارو

سرمربی آلمانی بارسلونا با آمار «100 درصد برد» بهترین مربی لالیگا شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یکی از رسانه‌های الجزایر با بررسی لیست تیم ملی فوتبال این کشور برای فیفادی، حضور «الکسیس گندوز» در پرسپولیس را شگفت انگیز توصیف کرد. در جدیدترین لیست اعلام شده از سوی «ولادیمیر پتکوویچ» سرمربی تیم ملی فوتبال الجزایر برای مسابقات فیفادی پیش رو نام «الکسیس گندوز» دروازه بان تیم پرسپولیس هم به چشم می‌خورد. سایت «fennecfootball» در گزارشی به لیست تیم ملی فوتبال الجزایر پرداخت و حضور «گندوز»...