جمعه 30 شهریور 1403

آلمان

آلمان

وب‌گاه ورزش سه

علیرضا جهانبخش درحالی به اردوی تیم ملی آمده که درحال انتخاب تیم فصل آینده خود است.

وب‌گاه خبر آنلاین

درگذشت محمدعلی بهمنی شاعر و غزل‌سرای برجسته ایرانی؛ موجی از عواطف و احساسات مردم و دوستدارانِ اشعار این شاعر را برانگیخت. به خصوص اینکه جدای از غزل‌های زیبای این شاعر، اغلب از او به عنوان یک ترانه سرا یاد می کردند. ترانه سرایی که خواننده هایی چون همایون شجریان، علیرضا قربانی، حبیب محبیان، شادمهر عقیلی، ناصر عبداللهی اشعار آن را خوانده بودند.

وب‌گاه ورزش سه

مرل فرومز، دروازه‌بان تیم ملی فوتبال زنان آلمان، از فوتبال ملی خداحافظی کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: فرشته حسینی بازیگر سینما که اصلیت افغان دارد حرف های بسیار تلخی درباره مهاجرت و اتفاقاتی که برای مهاجران می افتد زد.

وب‌گاه ورزش سه

یولیان ناگلزمان و فدراسیون فوتبال آلمان می‌خواهند پل وانر، استعداد بایرن مونیخ، را که در حال حاضر به هایدنهایم قرض داده شده است، به تیم ملی دعوت کنند.

وب‌گاه ورزش سه

رونالد کومان، سرمربی تیم ملی هلند، تایید کرد که ویرژیل فن دایک، کاپیتان هلند، تا جام جهانی 2026 برای تیم ملی کشورش به میدان خواهد رفت.

وب‌گاه ورزش سه

اریک دایر در عرض شش ماه از بازیکن ثابت ترکیب اصلی توماس توخل به نیمکت‌نشین تیم ونسان کمپانی تبدیل شده است.

وب‌گاه ورزش سه

پلیس ایرلند نگرانی‌های زیادی بابت حضور پرتعداد هواداران تیم ملی انگلیس در بازی تیم‌های ملی فوتبال این دو کشور دارد.

وب‌گاه ورزش سه

مارسل شفر، رئیس باشگاه لایپزیش، خواستار تغییر قوانین بوندس‌لیگا پس از مصدومیت یک بازیکن در جریان بازی شد.

وب‌گاه گسترش

باقرپور بیان کرد: در مدت سه سال، مطالعاتی در خصوص ساخت خانه‌های کوچک مقیاس انجام شده است و بر اساس نتایج به دست آمده، ساخت مسکن با متراژ کوچک به هیچ وجه منجر به افزایش قیمت مسکن نخواهد شد. زیرا افزایش تولید مسکن در کشور می‌تواند به کاهش قیمت‌ها منجر شده و در نتیجه مسکن را از دسته کالاهای سرمایه‌ای خارج کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دیپلمات ارشد روس ضمن هشدار به سران قسد درباره تکرار سرنوشت دولت افغانستان که هم‌پیمان با آمریکایی‌ها بود، گفت: امیدوار هستم شرکای کُرد ما از این تجربه تاریخی درس بگیرند و به گفت‌وگوی ملی بازگردند و درباره شرایط زندگی خود در کشور یکپارچه سوریه با دمشق توافق کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر خارجه روسیه گفت آمریکا کُردهای سوریه را در شمال شرق این کشور وارد بازی خود کرده و سعی در ایجاد یک رژیم شبه دولتی در منطقه شرق فرات دارد که منطقه نفوذ آن محسوب می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

حریف تیم ملی والیبال نشسته ایران در مرحله نیمه نهایی بازی‌های پارالمپیک پاریس مشخص شد.

خبرگزاری مهر

حریف تیم ملی والیبال نشسته ایران در مرحله نیمه‌نهایی بازی‌های پارالمپیک پاریس مشخص شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

طباطبایی بیان کرد: در بافت‌های فرسوده امکان ساخت 4 تا 7 میلیون واحد مسکونی وجود دارد و در این شرایط به هیچ عنوان نیاز نیست که به سمت ساخت شهر‌های جدید و یا توسعه تراکم شهر‌ها باشیم و می‌توانیم این نیاز را برآورده کنیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: باقرپور اظها رکرد: بر روی ساخت خانه‌های کوچک مقایس سه سال کار مطالعاتی انجام شده وطبق بررسی‌های صورت گرفته به هیچ عنوان ساخت مسکن کوچک متراژ زمینه ساز افزایش قیمت مسکن نمی‌شود چراکه افزایش تولید مسکن در کشور زمینه ساز کاهش قیمت و در نتیجه خارج شدن مسکن از کالا‌های سرمایه‌ای می‌شود.