جمعه 30 شهریور 1403

آلمان

آلمان

خبرگزاری تسنیم

تیم والیبال نشسته ایران امروز یکشنبه در دومین بازی خود در چارچوب بازی های پارالمپیک 2024 مقابل برزیل به برتری رسید.

خبرگزاری مهر

«موسسه آموزش زبان آلمانی» (DSIT) که دفاتر آن مرداد ماه امسال توسط نیروهای پلیس در تهران پلمپ شد، به عنوان مرکزی پوششی برای دولت آلمان عمل می کرد.

خبرگزاری مهر

رقابت‌های تور جهانی تنیس در شرایطی از 18 شهریور در تهران آغاز خواهد شد که تا این لحظه 47 تنیسور و مربی از 13 کشور جهان درخواست صدور روادید داشتند.

وب‌گاه مشرق نیوز

تیم ملی والیبال ایران در سید دو قهرمانی جهان 2024 قرار گرفته است و منتظر است تا هفته آینده حریفانش را در رقابت‌های قهرمانی جهان بشناسد.

وب‌گاه تابناک

بر اساس اطلاعات بدست آمده توسط روزنامه ی تهران تایمز «موسسه آموزش زبان آلمانی» (DSIT) که دفاتر آن مرداد ماه امسال توسط نیروهای پلیس در تهران پلمپ شد، به عنوان مرکزی پوششی برای دولت آلمان عمل می کرد.

خبرگزاری تسنیم

رقابت‌های تور جهانی تنیس در شرایطی از 18 شهریور در تهران آغاز خواهد شد که تا این لحظه 47 تنیسور و مربی از 13 کشور جهان درخواست صدور روادید داشته‌اند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

روزنامه جمهوری اسلامی در مطلبی از امکانات داده شده به طالبان در دولت سیزدهم انتقاد و از تکرار اشتباهات توسط دولت چهاردهم ابراز نگرانی کرد. روزنامه جمهوری اسلامی در مطلبی از امکانات داده شده به طالبان در دولت سیزدهم انتقاد و از تکرار اشتباهات توسط دولت چهاردهم ابراز نگرانی کرد. این روزنامه نوشت: برای کسانی که خطر حضور میلیون‌ها نفر از اتباع غیرمجاز افغانی در کشورمان را احساس می‌کنند،...

وب‌گاه ورزش سه

لوتار ماتئوس معتقد است که فلورین ویرتز باید تا پس از جام جهانی 2026 در بایرلورکوزن بماند.

وب‌گاه ورزش سه

مرتضی مهرزاد بلندقامت‌ترین شرکت‌کننده در رقابت‌های پاراالمپیک پاریس است.

وب‌گاه مشرق نیوز

مهدی پاشازاده، ستاره سابق استقلال معتقد است این تیم نیاز به تقویت فنی و مدیریتی دارد تا به موفقیت برسد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: درخصوص خطری که ایران را تهدید می‌کند، صاحبنظران و رسانه‌ها هشدارهای زیادی داده‌اند ولی متأسفانه دولت‌های دوازدهم و سیزدهم به این هشدارها توجهی نکردند. دولت دوازدهم راه را برای طالبان باز کرد و دولت سیزدهم تسهیلات زیادی در اختیار حکومت خودخوانده این گروه قرار داد.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه فرارو

اکسل‌فون گرفه از عکاسان و روزنامه‌نگارانی است که در اوایل دهه 1310 تصاویری از پروژه‌های عمرانی در ایران ثبت کرده است.

خبرگزاری مهر

تورم در 20 کشور اتحادیه اروپا که از یورو استفاده می‌کنند در ماه آگوست به‌شدت کاهش یافت و به 2.2 درصد رسید و احتمال کاهش نرخ بهره توسط بانک مرکزی اروپا را افزایش داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان