جمعه 30 شهریور 1403

آلمان

آلمان

وب‌گاه مشرق نیوز

چهل و چند سال می‌گذرد و پیچیده‌ترین پرونده نفوذ، هنوز سؤال‌های بی‌پاسخ زیادی را پیش روی من و شما می‌گذارد.

وب‌گاه ورزش سه

ژابی آلونسو؛ سرمربی بایر لورکوزن امروز اعلام کرد که تیمش در بهترین وضعیت خود قرار ندارد و برای پیروزی در بازی مقابل لایپزیش، نیاز به بهبود و پیشرفت زیادی دارد.

وب‌گاه فرارو

پیلاتس ورزشی است که به استفاده هم‌زمان از ذهن و جسم تمرکز دارد و مجموعه‌ای از حرکات است که از جاذبه، وزن بدن و دستگاه‌های مخصوص در جهت افزایش مقاومت و توان بدن کمک می‌گیرد تا ماهیچه‌های تثبیت کننده جسم انسان ورزیده و قوی شوند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: اکوسیستم استارت‌آپی در منطقه منا و ترکیه طی سال‌های اخیر هم از نظر گردش مالی و هم از نظر تنوع حوزه فعالیت، رشد قابل توجهی داشته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی وزارت خارجه کشورمان ادعای حضور یک نظامی ایرانی در خاک اوکراین را بی پایه و اساس خواند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نیروی هوایی اوکراین روز جمعه اعلام کرد که این کشور در حال بررسی حادثه برای جت اف -16 است و در این رابطه با آمریکا همکاری‌هایی دارد.

خبرگزاری مهر

مدیرکل آسیای جنوبی و دستیار وزیر امور خارجه کشورمان نوشت: بیان اصولی و منطقی اهداف ملی و سیاست خارجی کشور نشان‌دهنده قدرت ملی آن است.

وب‌گاه 55 آنلاین

دولت آلمان اخیراً اقدام به اخراج گروهی از پناهجویان افغان کرده است. بر اساس اعلامیه رسمی، این افراد به دلیل ارتکاب جرایم مختلف، حق اقامت در آلمان را از دست داده بودند و به همین دلیل به کشور خود بازگردانده شدند.

خبرگزاری تسنیم

اداره آمار اتحادیه اروپا موسوم به "یورواستات" روز جمعه (30 اوت) آخرین داده‌های خود را در مورد تعداد افراد بیکار در سراسر این اتحادیه و منطقه یورو در ماه ژوئیه 2024 منتشر کرد.

وب‌گاه ورزش سه

کینگزلی کومان به تمام پیشنهادهای دریافتی پاسخ منفی داد و تصمیم گرفت در بایرن مونیخ بماند.

وب‌گاه مشرق نیوز

مدیرعامل تلگرام، اوایل هفته جاری، در فرانسه تحت تحقیقات قضایی که شامل 12 تخلف جنایی در رابطه با این اپلیکیشن پیام‌رسان بود، دستگیر شد اما فرانسه تنها کشوری نبوده که به افزایش فعالیت‌های مجرمانه در این پلتفرم و امتناع آن از همکاری، واکنش نشان داده و تلگرام در کشورهای زیادی با محدودیت موقتی یا فیلتر روبرو شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

تارکان خواننده مشهور ترکیه، تصویری از اولین روز مدرسه دخترش لیا را در اینستاگرام خود منتشر کرد؛ تصویری که البته به دلیل مدل و قیمت کیف مدرسه دخترش، مورد توجه ویژه کاربران ترک در فضای مجازی قرار گرفت.

وب‌گاه ورزش سه

لوئیس دلافوئنته از پیوستن دنی اولمو به باشگاه بارسلونا ابراز خوشحالی و رضایت کرد.

خبرگزاری دانشجو

هادی رضایی سرمربی تیم ملی والیبال نشسته ایران در پایان دیدار تیم اوکراین گفت: اولین بازی هر تیم خیلی سخت هست و ما توانستیم آن را مدیریت بکنیم. وی در ادامه افزود: از همه 12 بازیکن تیم استفاده کردیم و با وجود اینکه تنها یک ساعت پیش از بازی در سالن اصلی تمرین داشتیم بازی خوبی ارائه دادیم. سرمربی تیم ایران خاطر نشان کرد: نمایش خوبی مقابل اوکراین داشتیم و آماده برگزاری دو دیدار باقی مانده...