شنبه 31 شهریور 1403

آلومینیوم حرفی برای گفتن نداشت / پرسپولیس با برد به استقبال دربی رفت

وب‌گاه مشرق نیوز مشاهده در مرجع
آلومینیوم حرفی برای گفتن نداشت / پرسپولیس با برد به استقبال دربی رفت

تیم فوتبال پرسپولیس که خوب بودنش را از دیدار برابر الاهلی عربستان در لیگ نخبگان فوتبال آسیا آغاز کرده بود، در هفته پنجم لیگ برتر برابر آلومینیوم اراک هم به پیروزی رسید.

به گزارش مشرق، در ادامه رقابت های هفته پنجم لیگ برتر شامگاه امروز جمعه تیم فوتبال پرسپولیس در ورزشگاه شهدای شهر قدس میزبان آلومینیوم اراک بود که این دیدار با برتری 2 بر صفر سرخپوشان به پایان رسید. محمدحسین کنعانی زادگان (4 - پنالتی) و علی علیپور (70) برای سرخپوشان گل زدند.

ترکیب پرسپولیس:

الکسیس گندوز، گئورگی گولسیانی، حسین کنعانی زادگان، میلاد محمدی، فرشاد فرجی، مسعود ریگی، محمد خدابنده‌لو، وحید امیری، اوستون اورونوف، امید عالیشاه و علی علیپور

ترکیب آلومینیوم:

محمد خلیفه، احسان قهاری، عارف حاجی عیدی، امین جهان کهن، مهران موسوی، بهروز نوروزی فرد، امین کاظمیان، میلاد بدرقه، رحمان جعفری، محمدمهدی لطفی و بهرام گودرزی.

سرخپوشان پرسپولیس که در دیدار نخست خود در لیگ نخبگان فوتبال آسیا در همان دقایق اول دروازه شان باز شد و با همان یک گل هم بازی را واگذار کردند، این بار در همان دقایق ابتدایی روی حرکت علی علیپور در دقیقه سوم به پنالتی رسیدند و یک دقیقه بعد کنعانی زادگان از روی نقطه پنالتی این ضربه را به گل تبدیل کرد.

هر چند سرخپوشان در نیمه اول موقعیت های دیگری هم داشتند و یک بار هم توسط علی علیپور به گل رسیدند اما در نهایت نیمه اول با برتری یک بر صفر شاگردان گاریدو به پایان رسید.

بازیکن ازبکستانی تیم فوتبال پرسپولیس که یکی از بهترین بازیکنان این تیم است در لحظات پایانی نیمه اول مصدوم شد و نتوانست به بازی ادامه دهد تا جای خود را به فرشاد احمدزاده بدهد. مصدومیت او هر چند باعث نگرانی هواداران و کادر فنی پرسپولیس خواهد شد اما هنوز وضعیت نهایی او مشخص نیست.

مهاجم شماره 9 سرخپوشان که از زمان بازگشتش به این تیم نتوانسته بود دروازه حریفان را باز کند و در نیمه اول هم گل خود را در موقعیت آفساید به ثمر رسانده بود بالاخره در دقیقه 70 روی اشتباه مدافع آلومینیوم که در دادن پاس رو به عقب به دروازه بان مرتکب اشتباه شده بود، دروازه آلومینیوم را باز کرد تا طلسم گل نزدنش شکسته شود.

سرخپوشان در ادامه بازی توسط وحید امیری به گل رسیدند اما داور پس از بازبینی فیلم صحنه این گل را به دلیل خطای بازیکنان پرسپولیس مردود اعلام کرد. زاهدی فر البته دقایقی بعد اعلام پنالتی برای پرسپولیس کرد که بازهم در بازبینی فیلم این پنالتی را هم مردود کرد تا سرخپوشان با همان دو گل برابر حریف به پیروزی برسند.