دوشنبه 16 مهر 1403

آماده‌سازی مساجد و حسینیه‌های خوزستان برای اسکان زائران اربعین

خبرگزاری تسنیم مشاهده در مرجع
آماده‌سازی مساجد و حسینیه‌های خوزستان برای اسکان زائران اربعین

رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات خوزستان با بیان اینکه در مسیرهای منتهی به گذرگاه‌های مرزی شلمچه و چذابه خدمات‌رسانی به زائران اربعین بدون محدودیت درحال انجام است، گفت: از ظرفیت مساجد، حسینیه‌ها و اردوگاه‌های راهیان نور استفاده می‌شود.

- اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ حجت‌الاسلام سید محمود موسوی در جمع خبرنگاران در مرز شلمچه اظهار کرد: در مسیرهای منتهی به گذرگاه‌های مرزی شلمچه و چذابه خدمات‌رسانی به زائران اربعین بدون محدودیت در حال انجام است و در سه وعده غذایی پذیرایی از زوار انجام می‌شود.

وی ادامه داد: شرایط اسکان زائران اربعین حسینی فراهم شده است و از ظرفیت همه مساجد و حسینیه‌ها و اردوگاه‌های راهیان نور و هتل‌ها استفاده می‌شود.

رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات خوزستان همچنین تصریح کرد: هیچ زائری مشکل اسکان ندارد و زائران می‌توانند از راه پایگاه اطلاع‌رسانی ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان و از راه برنامه کاربردی "بلد" یا "نشان"، نشانی محل مورد نظر را پیدا کند.

موسوی اظهار کرد: در پایانه شلمچه، همه مواکب مردمی هستند و زیرساخت‌های مواکب نیز توسط نظام جمهوری اسلامی و دولت، پشتیبانی و حمایت می‌شوند.

برای دیدن فهرست اماکن اسکان زائران اربعین در شهرهای خوزستان به لینک https://b2n.ir/q36026 مراجعه کنید.

صفر تا صد پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی 1401 در تهران یک میلیون و 800 هزار زائر اربعین حسینی به وطن بازگشتند مراسم جاماندگان اربعین حسینی در بقاع متبرکه خراسان جنوبی برگزار می‌شود