سه‌شنبه 17 مهر 1403

آماده‌سازی 8 جلد از وصیت نامه شهدای استان زنجان

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
آماده‌سازی 8 جلد از وصیت نامه شهدای استان زنجان

علی کاظمی، مدیرکل بنیاد شهید استان زنجان گفت: در 8 جلد وصیت نامه شهدا آماده سازی شده است که تا کنون یک جلد آن به چاپ رسیده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی کاظمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا؛ اظهار داشت: کنگره 3 هزار شهید استان زنجان فرصتی برای اتمام کارهای نیمه تمام و آغاز برنامه‌های جدی است.

وی با بیان اینکه در صورت انجام وظایف از سوی کمیته‌های کنگره 3 هزار شهید استان زنجان بهترین کنگره می‌تواند برگزار شود، افزود: تغییر نام کنگره 3 هزار شهید استان زنجان به 3535 از سوی کمیته تکریم و جمع آوری اسناد ارائه شده است. این مسئول خاطرنشان کرد: استان زنجان دارای کمتر از 3 هزار شهید است که دارای پرونده در استان هستند و خدمات دریاف می‌کنند اما حدود 600 شهید نیز دارای شناسنامه زنجان بوده و ساکن شهرهای دیگر بوده‌اند. مدیرکل بنیاد شهید استان زنجان گفت: در جلسه اخیر شورای سیاستگذاری کنگره 3 هزار شهید استان زنجان قرار شد با توجه به داشتن 3 هزار و 535 شهید در استان زنجان این کنکره تغییر نام دهد. کاظمی بیان داشت: بسیاری از شهدای محل اعزام و تولد زنجان بوده است و یا متولد زنجان بوده و از شهر دیگری اعزام شده اند که تلاش شد متولدان زنجان به عنوان شهدای استان تلقی شوند. وی افزود: در 8 جلد وصیت نامه شهدا آماده سازی شده است که تا کنون یک جلد آن به چاپ رسیده است. این مسئول از تبادل اسناد مربوط به شهدای استان زنجان خبرداد و گفت: تبادل اسناد با همه کمیته‌ها در صورت نیاز انجام می‌شود. مدیرکل بنیاد شهید استان زنجان خاطرنشان کرد: سازمان‌های مختلفی در استان زنجان به جبهه‌های حق علیه باطل اعزام شده‌اند که اطلاعات این سازمان‌ها می‌تواند به برگزاری مطلوب این کنگره کمک کند. انتهای پیام /