دوشنبه 26 شهریور 1403

آمادگی ایران برای همکاری با سازمان ملل در حوزه هوش مصنوعی

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
آمادگی ایران برای همکاری با سازمان ملل در حوزه هوش مصنوعی

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، آرمیدا آلی جاهبانا، معاون دبیر کل سازمان ملل متحد و دبیر اجرایی اجلاس اسکاپ، در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: از دیدار سید ستار هاشمی وزیر ارتباطات ایران برای بررسی همکاری حوزه فناوری اطلاعات و Digital4Dev در اجلاس اسکاپ خوشحال هستم. وی در ادامه نوشته است: استفاده از هوش مصنوعی برای توسعه کشاورزی، برق، برق و حمل و نقل هوشمند، همراه با هشدار اولیه در...

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، آرمیدا آلی جاهبانا، معاون دبیر کل سازمان ملل متحد و دبیر اجرایی اجلاس اسکاپ، در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: از دیدار سید ستار هاشمی وزیر ارتباطات ایران برای بررسی همکاری حوزه فناوری اطلاعات و Digital4Dev در اجلاس اسکاپ خوشحال هستم.

وی در ادامه نوشته است: استفاده از هوش مصنوعی برای توسعه کشاورزی، برق، برق و حمل و نقل هوشمند، همراه با هشدار اولیه در مورد بلایایی مانند آتش‌سوزی جنگل‌ها، زمینه‌های کلیدی خواهد بود.

هاشمی نیز در پاسخ به خانم آرمیدا آلی جاهبانا، معاون دبیر کل سازمان ملل متحد و دبیر اجرایی اجلاس اسکاپ، نوشته است: خوشحال هستم که در آستانه در کنفرانس اسکاپ با حضور وزیران آسیا و اقیانوسیه حضور داشتم.

وی افزود: با همتایان محترم و مقامات سازمان ملل متحد در حال تعامل هستم.

هاشمی تاکید کرد: مشتاق پیشبرد بحث‌ها و تقویت همکاری در مسائل کلیدی بوده و آماده به اشتراک گذاری تجربیات و منابع برای همکاری منطقه‌ای هستم.

آمادگی ایران برای همکاری با سازمان ملل در حوزه هوش مصنوعی 2
آمادگی ایران برای همکاری با سازمان ملل در حوزه هوش مصنوعی 3