پنج‌شنبه 3 آبان 1403

سازمان ملل متحد

سازمان ملل متحد

وب‌گاه مشرق نیوز

چه کسی باور می‌کرد که توده‌های عظیم مردم و دانشجویان و دانشگاهیان در آمریکا و اروپا و همه جای دنیا شعار مرگ بر اسرائیل را فریاد کنند؟

وب‌گاه گسترش

رئیس‌جمهور ترکیه تصریح کرد که به‌طور واضح و روشن اعلام می‌کند که خیالات مربوط به سرزمین موعود به یک ناکامی بزرگ خواهد انجامید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس جنبش حماس در خارج از فلسطین اعلام کرد که اسرائیل در تلاش است میلیون‌ها فلسطینی را مجبور کند که از کرانه باختری به اردن مهاجرت کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اسرائیل روز سه‌شنبه (17مهرماه) اعلام کرد که یک لشکر جدید را به مجموعه قوای خود در جنوب لبنان افزوده است که نشان می‌دهد که این رژیم درصدد تشدید عملیات خود در لبنان است. همزمان با این تحول، دو مقام اسرائیلی تایید کردند که اسرائیل ساختمانی را در المزه نیز مورد حمله قرار داده است. در این حمله 9نفر به شهادت رسیده‌اند. «آدام راسگون»، «رونن برگمن» و دیگران در گزارشی در نیویورک‌تایمز نوشتند،...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی کاخ سفید روز چهارشنبه اعلام کرد که سفارت آمریکا در بیروت همچنان باز است.

وب‌گاه خبر آنلاین

گزارش تقی‌زاده به عنوان یکی از کسانی که در مذاکرات حضور داشته و خود متهم به دست داشتن در تمدید آن بوده بیانگر نقش استبدادی رضاشاه در شکل‌گیری قرارداد 1933 است و به شکل تلویحی جلسه مورد ادعا میان شاه و انگلیسی‌ها را تایید می‌کند. در واقع وجدان عمومی مردم چه در زمان رضاشاه و چه پس از او قرارداد 1933 را به عنوان قراردادی به نفع ایران نپذیرفت.

وب‌گاه فرارو

یک روزنامه انگلیسی در تحلیلی با اشاره به انتقام موشکی ایران در عملیات وعده صادق 2 به بررسی ضعف‌ها و ناکارآمدی‌های لایه‌های پدافند دفاعی اسرائیل در برابر احتمال یک حمله موشکی عظیم از سوی ایران پرداخته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در چند روز گذشته شایعه شده بود که زلزله 4.4 ریشتری در سمنان مرتبط با آزمایش هسته‌ای در ایران بوده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در چند روز گذشته شایعه شده بود که زلزله 4.4 ریشتری در سمنان مرتبط با آزمایش هسته‌ای در ایران بوده است، اما «سازمان پیمان منع جامع آزمایش هسته‌ای» این ادعا را رد کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حماس در واکنش به ترور چند مبارز فلسطینی در کرانه باختری تاکید کرد که این اقدامات تروریستی هرگز تاثیری بر اراده محکم مردم و مقاومت فلسطین نخواهد گذاشت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: کمیسر کل آژانس امدادرسانی و کاریابی سازمان ملل برای آوارگان فلسطینی اعلام کرد که بیش از 400 هزار نفر در شمال نوار غزه محاصره شده‌اند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آنروا اعلام کرد که بیش از 400 هزار نفر در شمال نوار غزه محاصره شده‌اند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان ملل متحد با اشاره به اعلامیه مقامات اسرائیلی مبنی بر توزیع سلاح بین شهرک‌نشین‌ها، هشدار داد که این مساله تنها خشونت را افزایش می‌دهد.