پنج‌شنبه 29 شهریور 1403

آمادگی نظامیان باید موجب وحشت دشمن و در رأس آن رژیم صهیونیستی شود

خبرگزاری خبرنگاران جوان مشاهده در مرجع
آمادگی نظامیان باید موجب وحشت دشمن و در رأس آن رژیم صهیونیستی شود

امیر «محمدحسن دادرس» امروز (پنجشنبه) در بیست و دومین دوره جامعه‌پذیری نظامی دانشجویان دانشگاه‌های افسری ارتش که در مرکز آموزش 01 شهیدان سرباز نیروی زمینی ارتش برگزار شد، اظهار داشت: هدف اصلی آموزش در نیرو‌های مسلح، آمادگی برای دفاع از کشور است. بر همین اساس آنچه در رزمایش‌های ما انجام می‌شود به صحنه نبرد بسیار نزدیک است و امید دارم شما دانشجویان بتوانید در دانشگاه‌های نظامی خود را برای دفاع از کشور به خوبی آماده کنید.

وی خطاب به دانشجویان دانشگاه‌های افسری ارتش، گفت: شما جوانان باید در دوره آموزش خود را به بهترین شکل ممکن آماده کنید تا هیچ مشکلی نتواند در مقابل شما قدرت ابراز وجود داشته باشد.

جانشین فرمانده کل ارتش تصریح‌کرد: برای اینکه بتوانید خود را برای مسئولیت مهمی که بر عهده خواهید داشت آماده کنید، باید همواره بر خداوند متعال توکل کنید و هر روز با توکل بر خدا کار را آغاز کنید.

امیر دادرس گفت: شما در کنار ساختن بدن آماده و پولادین باید افکار و اندیشه‌های خود را نیز بسازید تا بتوانید در برابر هجمه‌های دشمنان ایستادگی کنید، زیرا آنها میلیارد‌ها دلار هزینه کرده‌اند تا شما را از راه حق و حقیقت دور کنند.

وی، بصیرت و شناختن حقیقت را دو ویژگی یک دانش‌آموخته دانشگاه افسری ارتش دانست و افزود: این بصیرت است که شما را در مسیر ناهموار و پر پیچ و خم راهنمایی می‌کند.

جانشین فرمانده کل ارتش ادامه‌داد: محیط بسیار خوبی برای آموزش شما در دانشگاه‌های افسری فراهم شده است و باید سعی کنید از این شرایط برای ارتقای شخصیت و توان خود استفاده کنید.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به جنایات گسترده رژیم صهیونیستی در غزه اشاره کرد و خطاب به دانشجویان گفت: باید سربازانی حرفه‌ای از دانشگاه افسری بیرون بیایید تا خاری در چشم دشمنانی که امروز تیغ تیز آنها بر گردن مردم بی‌پناه فلسطین است، باشید.

امیر دادرس اضافه‌کرد: رژیم صهیونیستی در چند ماه اخیر بیش از چهار هزار کودک را به شهادت رسانده است و در مقابل، مجامع بین‌المللی در برابر این جنایات گسترده سکوت کرده‌اند.

جانشین فرمانده کل ارتش تاکید کرد: آمادگی شما نظامیان باید موجب رعب و وحشت دشمنان و در رأس آنها رژیم صهیونیستی شود.