شنبه 21 مهر 1403

آموزشی

آموزشی

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، فاطمه راضی آستارایی، عضو هیأت علمی گروه انرژی‌های تجدیدپذیر دانشکده علوم و فنون نوین دانشگاه تهران، در معرفی این فناوری نویافته گفت: این لایه‌ها از طریق به دام انداختن نور، قادر هستند تمام طیف مرئی نور را جذب کنند و یک شیء سه‌بعدی را به صورت یک صفحه سیاه دوبعدی نمایش دهند. این پژوهشگر حوزه نانوفناوری افزود: جذب نور در این لایه‌ها، نه با استفاده...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - استاد علوم و فنون نوین دانشگاه تهران موفق به فناوری ساخت لایه‌های ابرجاذب نور شد و برای تجاری‌سازی این دستاورد اعلام آمادگی کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سازمان سنجش آموزش کشور اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی رشته تحصیلی نیمه متمرکز فوریت‌های پزشکی پیش‌بیمارستانی در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 1401 را اعلام کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، با توجه به ضرورت و تاکید مقام معظم رهبری بر هم‌اندیشی و تبادل نظر اساتید دانشگاه‌ها در زمینه‌های علمی، دانشگاهی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی و نیاز به گفتگو در شرایط کنونی کشور، در راستای تحقق این مهم، نشست دبیران استانی هم اندیشی دانشگاه‌های سراسر کشور به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان...

خبرگزاری ایرنا

بیرجند - ایرنا - تفاهم‌نامه همکاری‌های آموزشی، پژوهشی، مهارتی و فناوری بین دانشگاه بیرجند و دانشگاه‌های آشنا و میوند کشور افغانستان به امضای روسای این دانشگاه‌ها رسید.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سازمان سنجش در خصوص اعلام زمان و محل انجام مراحل مصاحبه از معرفی‌شدگان چند برابر ظرفیت رشته تحصیلی نیمه‌متمرکز کارشناسی ناپیوسته فوریت‌های پزشکی پیش‌بیمارستانی (کدرشته‌محل‌های 1185 تا 1228 مربوط به کد رشته امتحانی 114) دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 1401 که در زمان مقرر برای انجام مراحل مصاحبه و سایر...

خبرگزاری مهر

اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی رشته تحصیلی نیمه متمرکز فوریت‌های پزشکی پیش‌بیمارستانی در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 1401 اعلام شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: با توجه به درخواست مکرر دانشگاه های سراسر کشور مبنی بر اعلام پذیرش در کد رشته محل های جدید نام نویسی تکمیل ظرفیت بر اساس سوابق تحصیلی سراسری 1401 (رشته‌های بدون آزمون) تا فردا (دوشنبه) تمدید شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، علیرضا کریمیان ضمن اشاره به اعلام رشته محل‌های جدید و اصلاحات دفترچه راهنمای ثبت نام گفت: ترتیبی اتخاذ شده است که علاقه‌مندان به پذیرش در دوره مذکور که تا 10 دی ماه موفق به ثبت نام نشدند، ضمن مطالعه دقیق اطلاعیه اصلاحات و دفترچه راهنما که در سایت سازمان سنجش منتشر شده است تا روز دوشنبه 12 دی ماه بتوانند نسبت به ثبت نام و انتخاب کدرشته محل‌های مورد...

خبرگزاری مهر

مشاور رئیس و مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به درخواست مکرر دانشگاه های سراسر کشور مبنی بر اعلام پذیرش در کد رشته محل های جدید از تمدید ثبت نام بدون آزمون ها خبر داد.

خبرگزاری فارس