شنبه 21 مهر 1403

آموزشی

آموزشی

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، جمعی از دفاتر اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه‌های سراسر کشور طی نامه‌ای به حجت الاسلام و المسلمین رئیسی، رئیس جمهور کشور پیرامون عملکرد دولت در 500 روز گذشته از ابتدای دولت سیزدهم اعلام کردند: متن نامه به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای رئیسی رئیس محترم جمهوری اسلامی ایران سلام علیکم شروع...

خبرگزاری ایرنا

بوشهر - ایرنا - رئیس سازمان فناوری اطلاعات کشور گفت: ایجاد یک مرکز داده های مناسب در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس ضروری است تا در آینده بتوان به استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان از داده‌های جمع‌آوری شده ارزش افزوده تولید کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در راستای فعالیت‌های مرکز کارآفرینی و ارتباط با جامعه در زمینه توسعه روابط دانشگاه و دانشگاهیان با شرکت‌های صنعتی و واحد‌های فناور، جلسه‌ای در صندوق نوآوری و شتابدهی البرز واقع در پارک علم و فناوری برگزار شد. در این جلسه دلنواز سرپرست معاونت پژوهش و فناوری با مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره صندوق نوآوری البرز با بیان ظرفیت‌ها و توانمندی‌های طرفین...

خبرگزاری مهر

امکان گذراندن دوره‌های کارآموزی و کارورزی و خدمت سربازی تحت عنوان سرباز فناور، سرباز پروژه و امریه و حتی استخدام دانشجویان در واحدهای صنعتی برای دانشجویان دانشگاه خوارزمی فراهم شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - جزییات نام‌نویسی تکمیل ظرفیت پذیرفته‌شدگان چهل و نهمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی سال تحصیلی 1402-1401 اعلام شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، رضا سلمانی، جانباز مدافع حرم در آئین گرامیداشت سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی و تشیع شهید گمنام در دانشگاه الزهرا (س) گفت: در یک جمعی نشسته بودیم حاج حسین همدانی تعریف می‌کرد که؛ در اوایل جنگ سوریه، به همراه حاج قاسم به محضر رهبر انقلاب رفتیم تا گزارش بدهیم. گزارش مفصلی بیان شد و حضرت آقا هم دستورات و توصیه هایی دادند. ما بلند شدیم تا از اتاق...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون پژوهشی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: قانون جهش تولید دانش‌بنیان بهترین فرصت برای شرکت‌های دولتی و خصوصی دارای واحدهای تحقیق و توسعه است تا با قرارداد همکاری با دانشگاه‌ها از پرداخت مالیات معاف شوند.

خبرگزاری مهر

مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: مقرر شد دوره تربیت مربی جهاد تبیین در قالب دوره کوتاه مدت بازتعریف و با ساز وکار متناسب با مأموریت‌های دانشگاه اجرا شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - فیزیکدانان نوع جدیدی از ساعت اتمی نوری مبتنی‌بر یون‌های با بار بالا طراحی و آزمایش کرده اند که رقیب جدی برای ساعت های اتمی نوری موجود است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، معاونت دانشجویی دانشگاه خواجه نصیر آخرین مهلت پیش ثبت نام خوابگاه‌ها را اعلام کرد. در این اطلاعیه آمده است: دانشجویانی که موفق به انجام پیش ثبت نام خوابگاه نشده اند جهت انجام پیش ثبت نام: از ساعت 8 12 دی تا ساعت 22 تاریخ 15 دی می توانند به سامانه رفاهی دانشگاه مراجعه کنند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - ثبت‌نام در ششمین دوره رقابت‌های اینوتکس‌پیچ که یکی از رویدادهای جانبی نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری (INOTEX) است، آغاز شد. این رقابت‌ها از 29 دی‌ماه جاری تا اردیبهشت 1402 در استان‌های اصفهان، هرمزگان، خراسان‌رضوی، اردبیل و تهران برگزار می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو - رستم ضیائی؛ * میراث آیت مصباح در قالب موسسه امام خمینی (ره) و صد‌ها نفر از شاگردان و همچنین آثار باقی مانده قطعا یک جریان فکری است که دهه‌های آینده در هدایت انقلاب و تحکیم مبانی اسلامی ایران نقش جدی خواهد داشت. «یرفع اللَه الذین آمنوا منکم والذین اوتوا العلم درجات» (آیه 11 سوره مجادله) علامه مصباح یزدی عمر با برکتش را در راه اعتلای اسلام و استقرار نظام...