جمعه 20 مهر 1403

آموزشی

آموزشی

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، پیام شیخ زکزاکی رهبر شیعیان نیجریه خطاب به دانشجویان بسیجی دانشکده الهیات دانشگاه تهران در مراسم هفتمین سالگرد شهدای زاریا قرائت شد. متن این پیام به شرح زیر است: این باعث خشنودی بنده است که کلماتی را به درخواست شما بیان می‌کنم هر چند که من شایسته نیستم این کلمات را بیان می‌کنم. این شما هستید که باید بنده را نصیحت کنید؛ چرا که شما برای ما الگو...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - یک شرکت دانش‌بنیان با بهره‌گیری از فناوری‌های جدید موفق به تولید آهن اسفنجی به روش احیای مستقیم و بدون استفاده از آب شد. این فناوری هزینه تمام‌شده این محصول در صنایع فولاد را به شدت کاهش می‌دهد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ناصر التسافی عضو تیم پزشکی شیخ زکزاکی رهبر شیعیان نیجریه در مراسم هفتمین سالگرد شهدای زاریا که از سوی بسیج دانشجویی دانشکده الهیات دانشگاه تهران برگزار شد، گفت: در سال 2015 که دولت به خانه شیخ زکزاکی حمله کرد تا به شیخ آسیب بزند ما در آنجا سپر انسانی درست کردیم تا مانع دستگیری او شویم من در مسیر همراهی با شیخ زکزاکی تیر خوردم و 11 ماه هم زندانی...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس دانشکده منابع طبیعی دانشگاه تهران از پذیرش اولین دوره دانشجو در رشته‌های جدید «مدیریت مناطق ساحلی» و «فناوری و کارآفرینی پایدار در منابع طبیعی» در مقطع کارشناسی‌ارشد از مهرماه 1402 خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مهدی قربانی، رئیس دانشکده منابع طبیعی دانشگاه تهران امروز یکشنبه در بزرگداشت هفتادمین یادبود استاد کریم ساعی بنیان‌گذار علوم نوین منابع طبیعی در ایران، با اشاره به نقش ویژه این استاد فقید در ایجاد تشکیلات منابع طبیعی امروز کشور، یادآور شد: با پیگیری‌های مجدانه استاد کریم ساعی در سال 1321 اداره جنگل‌بانی کشور تشکیل شد که نقش مهمی در منابع طبیعی...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سازمان سنجش آموزش کشور از راه اندازی یک مرکز جدید برگزاری آزمون الکترونیکی زبان انگلیسی (تولیمو) در شهر ارومیه مرکز استان آذربایجان غربی خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون پژوهشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از شرکت بیش از 328 هزار دانشجو در دوره‌های مهارت‌افزایی دانشگاه‌ها خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دانشگاه تربیت مدرس در راستای ترویج فرهنگ مهربانی و مدیریت مصرف در کشور، پویش جمع آوری پوشاک دست دوم و اهدای آن به نیازمندان را راه اندازی کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - پربازدیدترین مقالات علم نمایه شده در پایگاه مرکز اطلاعات علمی جهاددانشگاهی با موضوع زلزله معرفی شدند.

خبرگزاری مهر

یک مرکز جدید در استان آذربایجان غربی شهر ارومیه برای برگزاری آزمون الکترونیکی زبان انگلیسی پیشرفته تولیمو (TOLIMO) در دوره 197 راه اندازی شد.

خبرگزاری مهر

معاون پژوهشی وزارت علوم از شرکت بیش از 328 هزار نفر دانشجو در دوره‌های مهارت‌افزایی دانشگاه‌ها خبر داد.