شنبه 15 اردیبهشت 1403

آموزشی

آموزشی

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سازمان سنجش آموزش کشور در اطلاعیه ای اعلام کرد: باتوجه به ارسال آخرین فایل اطلاعات سوابق تحصیلی توسط وزارت آموزش و پرورش در تاریخ 31 تیرماه 1401 مبنی بر سوابق (پیش دانشگاهی، ترمیمی، اصلاحی و جامانده) به اطلاع داوطلبان مشمول اعمال سوابق تحصیلی می رساند اطلاعات مذکور در سیستم انتخاب رشته بارگذاری شده و به داوطلبان نمایش داده می شود. داوطلبانی که...

خبرگزاری مهر

دانشگاه شهید بهشتی اعلام کرد به منظور بهره‌برداری از تجارب و مزایای یادگیری غیرحضوری، برخی کلاس‌های نیمسال تحصیلی آینده را به صورت غیر حضوری برگزار می‌کند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - با تصویب چهار استاندارد ملی در حوزه فناوری‌نانو، تعداد استانداردهای ملی حوزه فناوری‌نانو از مرز 145 استاندارد فراتر رفت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دانشگاه شهید بهشتی اعلام کرده است که به منظور بهره‌برداری از تجارب و مزایای یادگیری غیرحضوری، برخی کلاس‌های نیمسال تحصیلی آینده را به صورت غیر حضوری برگزار می‌کند. بر اساس اعلام دانشگاه شهید بهشتی و به منظور بهره‌برداری از تجارب و مزایای یادگیری غیرحضوری و بیشینه کردن امکان مشارکت دانشجویان در کلاس درس، مقرر شده است کلاس‌های درس همه دوره‌های تحصیلی...

خبرگزاری مهر

وزیر علوم در پیامی به مناسبت روز خبرنگار گفت: خبرنگاران جویای حقیقت و منادیان راستی و درستی هستند و بی التفات آنها اعتبارات علمی چندان به چشم نمی آمد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، رتبه‌بندی شانگهای در آخرین آمار خود دانشگاه‌ها را بر اساس موضوعات مختلف رتبه‌بندی کرد که نتیجه آن برای رشته‌های علوم پزشکی نیز منتشر شد. نظام رتبه‌بندی شانگهای یکی از معتبرترین رتبه‌بندی‌های جهانی است که نتایج آن توسط دانشگاه شانگهای ژیائوتنگ چین منتشر می‌شود. این رتبه‌بندی در قالب یک پروژه بزرگ در کشور چین برای اولین بار در ژوئن سال 2003 میلادی...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، چهل و نهمین دوره آزمون دستیاری پزشکی صبح پنجشنبه 22 اردیبهشت ماه 1401 در تعداد 32 حوزه امتحانی و 30 شهر کشور برگزار شد. در این دوره از آزمون تعداد 12 هزار و 725 نفر در چهل و نهمین دوره آزمون دستیاری پزشکی ثبت نام کردند که از این تعداد 11 هزار و 847 نفر حائز شرایط بودند. از میان افراد واجد شرایط تعداد 11 هزار و 67 نفر کارت ورود به جلسه خود را دریافت...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد مهلت انتخاب رشته آزمون سراسری 1401 از روز دوشنبه 17 مرداد ماه آغاز شد و تا پایان روز شنبه 22 مرداد ماه 1401 ادامه دارد.

خبرگزاری مهر

مهلت مجدد انتخاب رشته در آزمون دستیاری پزشکی دوره چهل و نهم از امروز 18 مرداد آغاز شد و داوطلبان به مدت 24 ساعت فرصت دارند نسبت به انتخاب کدرشته محل های خود اقدام کنند.

خبرگزاری فارس

خبرگزاری مهر

معاون مالی و اداری دانشگاه تهران گفت: در سال 1401 بودجه ریزی براساس عملکرد دانشکده ها و واحدها خواهد بود و هر دانشکده ای که بیشتر درآمد اختصاصی داشته باشد، بودجه بیشتری به آن تعلق خواهد گرفت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - تولید تجهیزات پزشکی باکیفیت در ایران با یک سوم قیمت نمونه‌های خارجی در حالی با استقبال سایر کشورها روبرو است که در داخل با مشکلات زیادی همچون زمان‌بر بودن صدور مجوزها، مانع‌تراشی‌های بانکی برای اعطای تسهیلات و نبود الزام و قوانین متقنی برای همراهی سیستم مالی کشور دست‌وپنجه نرم می‌کند.

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - حدود یک ماه پیش که ماراتن کنکور سراسری برای ورود به دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی برگزار شد، بسیاری از دانش‌آموزان و خانواده‌ها دلخوش به این بودند که به زودی با اعلام نتایج این آزمون پراضطراب، میوه تلاش‌های شبانه‌روزی و حمایت‌های بی‌دریغ خود را با کسب رتبه‌ای مطلوب خواهند چید.