یک‌شنبه 15 مهر 1403

آموزشی

آموزشی

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - آیین اختتامیه سیزدهمین دوره جشنواره بین‌المللی فارابی با خبرهایی برای پژوهشگران حوزه علوم انسانی ازجمله افزایش بیش از سه برابری جایزه نقدی این دوره و اضافه شدن جایزه دیپلماسی علمی از دوره بعد به این جشنواره همراه بود.

خبرگزاری مهر

شیراز - عضو شورای نگهبان گفت: ماهیت دانشگاه تولید علم است این در حالی است که مدرک گرایی موجب شده تا دانشگاه‌ها از معیار اصلی خود دور شوند.

خبرگزاری مهر

معاون فرهنگی اجتماعی وزیر علوم گفت: هدف جشنواره فارابی شناساندن گروه‌های علمی موفق به جامعه دینی و بهره مندی کشور از توانمندی‌های برگزیدگان در جهت تحولات علمی بزرگ کشور و جهان اسلام است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو،، آیین اختتامیه سیزدهمین جشنواره بین المللی فارابی با حضور سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهور، محمدعلی زلفی گل وزیر علوم تحقیقات و فناوری، غلامعلی حداد عادل رئیس شورای تحول علوم انسانی، حجت الاسلام و المسلمین رضا غلامی رئیس موسسه مطالعات فرهنگی و اجتماعی، آیت الله علی اکبر رشاد رئیس پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد...

خبرگزاری ایرنا

بندرعباس - ایرنا - مدیرعامل بنیاد 15 خرداد گفت: پنج خوابگاه دانشجویی براساس برنامه‌ریزی انجام شده تا پایان سال جاری بهره برداری می‌شود و دانشجویان می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نشست شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق ایرانی و تجار، سرمایه‌گذاران و فناوران عراقی با حضور 33 شرکت دانش بنیان و خلاق ایرانی و بیش از 100 شرکت و بازرگان از اقلیم کردستان عراق برگزار شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - زینب صفوی دانش‌آموخته دکترای علم اطلاعات و دانش شناسی دانشگاه الزهرا (س) به دلیل فعالیت‌های ارزشمند پژوهشی و اجرایی در خاورمیانه موفق به دریافت جایزه ASIS & T, Infoshare 2022 شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون حقوقی و امور مجلس وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از ساماندهی مستندسازی اسناد و املاک دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها و مجموعه‌های زیر نظر این وزارتخانه خبر داد.

خبرگزاری مهر

برگزیدگان سیزدهمین جشنواره بین المللی فارابی با حضور رئیس جمهور تقدیر شدند.

خبرگزاری مهر

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری از تشکیل 16 اتاق فکر برای محقق کردن 5 اولویت وزارت علوم در دولت سیزدهم خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، جلسات گروه «الف» و «ب» هیأت ممیزه دانشگاه آزاد اسلامی به ریاست بیژن رنجبر قائم مقام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد. در این جلسات 83 پرونده ارتقا به مرتبه استادیاری، 14 پرونده ارتقا به مرتبه دانشیاری و 6 پرونده ارتقا به مرتبه استادی به تصویب رسید. از این تعداد پرونده‌های مصوب دانشیاری و استادی، 13 پرونده شامل تعلق یک پایه تشویقی شدند که به...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سازمان ملی هوانوردی و فضا (ناسا) قصد دارد 30 نمونه از سنگ و خاک و اتمسفر (جو) مریخ را که در اوایل دهه 2030 میلادی به‌وسیله مریخ‌نورد استقامت جمع‌آوری شده است، در مأموریت بازگشت این مریخ‌نورد به زمین انتقال دهد. هدف، جست‌وجوی نشانه‌های حیات گذشته و کسب اطلاعات بیشتر درباره سیاره سرخ است.