یک‌شنبه 15 مهر 1403

آموزشی

آموزشی

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دبیرخانه بیست و چهارمین جشنواره جوان خوارزمی فراخوان شرکت در جشنواره را اعلام کرد که مهلت ثبت نام تا پایان تیرماه است. در این دوره از جشنواره جوان خوارزمی طرح‌های ارسالی در شانزده گروه تخصصی مورد ارزیابی و داوری قرار می‌گیرند. شانزده گروه تخصصی شامل؛ فناوری‌های شیمیایی، مکانیک، برق و کامپیوتر، هنر، معماری و شهرسازی، کشاورزی و منابع طبیعی، علوم...

خبرگزاری دانشجو

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با حکم صادق مفرد، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تهران بزرگ، فاطمه رمضانی به‌عنوان مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شهید مطهری واحد خواهران منصوب شد. رمضانی دانشجوی رشته روانشناسی دانشگاه شهیدمطهری است. پیش از این فاطمه صیرفی این مسئولیت را برعهده داشت.

خبرگزاری مهر

موضوع تخلف و تقلب در کنکور 1401 این روزها به دغدغه خانواده های داوطلبان بدل شده و داوطلبان در انتظار پاسخ های روشن درباره چگونگی دسترسی برخی به سوالات کنکور در زمان برگزاری آزمون شده اند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - عضو هیات علمی موسسه پژوهش و برنامه‌ریزی آموزش عالی با استناد به یافته‌های مطالعه انجام شده در مورد جذب دانشجویان بین‌الملل گفت: اجماع نظر بین کنشگران بین‌المللی شدن آموزش عالی و پذیرش دانشجوی خارجی ضروری است و این امر باید در قانون برنامه هفتم توسعه لحاظ شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با وجود اینکه در دولت روحانی طرح تشکیل وزارت بازرگانی از سوی شورای نگهبان به دلیل مغایرت آن با اصل 75 قانون اساسی و داشتن بار مالی برای دولت و همچنین مغایرت آن با برنامه 5 ساله ششم توسعه رد شده بود، اما اخیرا شاهد بودیم که بهادری جهرمی سخنگوی دولت در حساب کاربری خود در توئیتر از موافقت دولت سیزدهم با تشکیل وزارت بازرگانی خبر داد. نکته‌ای که در...

خبرگزاری مهر

هیئت منتخب رئیس جمهور برای تحقیق و بررسی ابعاد برخی شبهات مطرح شده در آزمون سراسری سال 1401 اعلام کرد: سلامت کنکور سراسری سال 1401 در تمامی رشته‌ها و گروه‌ها مورد تأیید قطعی است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - محققان ضمن بهبود اقدامات برای جمع‌آوری داده‌های فضایی می‌گویند پیشگیری از خاموشی‌های گسترده ناشی از توفان‌های خورشیدی مستلزم هماهنگی بیشتر در زمینه سیاست‌گذاری و تبادل داده‌ها است.

خبرگزاری فارس