شنبه 15 اردیبهشت 1403

آموزشی

آموزشی

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - آزمون فوق العاده وکالت مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه در نوبت صبح جمعه 23 اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از مفدا، نشست هم اندیشی معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت با فعالان و نمایندگان شورا‌های صنفی دانشجویی، دستیاران، دانشجویان PHD و فوق تخصص، با حضور عباس شیراوژن معاون وزیر بهداشت با موضوع بررسی و اصلاح آیین نامه و دستورالعمل شورای صنفی دانشجویی و دستیاران برگزار شد و به مدت سه ساعت به طول انجامید. در این نشست نمایندگان و فعالان شورا‌های...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمود کمره‌ای معاون آموزشی دانشگاه تهران در نهمین جشنواره آموزش دانشگاه تهران که امروز در تالار علامه امینی کتابخانه مرکزی این دانشگاه برگزار شد، در سخنانی تربیت نیروی انسانی خوب در دانشگاه‌ها را یکی از مهمترین اهداف آموزش عنوان کرد و گفت: در این زمینه علاوه بر دانشگاه در وزارت علوم نیز اتاق فکری تشکیل شده است که در این اتاق فکر ساز و کار‌های آموزش...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمدعلی زلفی‌گل وزیرعلوم، تحقیقات و فناوری در نشست تخصصی دیپلماسی علمی و فناوری؛ فرصت‌ها، چالش‌ها و راهکار‌ها که امروز در دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد، با اشاره به بایدها، نباید‌ها و پیامد‌های دیپلماسی علمی بیان کرد: در عرصه دیپلماسی علمی باید استاندارد‌ها را بپذیریم، چون در عرصه علمی نمی‌توان نسبت به رتبه‌بندی دانشگاه‌ها، گروه‌ها و دانشکده‌ها...

خبرگزاری مهر

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور حکمی فرشته واعظی جزئی را به سمت «دبیر ستاد راهبری و نظارت بر پیاده سازی سند تحول و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی» منصوب کرد.

وب‌گاه عصر ایران

معاون وزیر علوم با بیان اینکه در مجموع 647 هزار و 209 داوطلب (با احتساب علاقه‌مندی به شرکت در مجموعه امتحانی دوم) متقاضی شرکت در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته امسال هستند، گفت: از این تعداد 339 هزار و 906 نفر داوطلب زن و 307 هزار و 303 داوطلب مرد هستند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس سازمان سنجش آموزش کشور با تشریح جزئیات برگزاری آزمون کارشناسی ارشد سال 1401 تأکید کرد: مغایرت معدل اظهارشده توسط داوطلب با معدل مندرج در مدرک کارشناسی موجب لغو قبولی در کدرشته قبولی داوطلب در مقطع کارشناسی ارشد می‌شود؛ بنابراین داوطلبان باید در این مورد دقت کامل داشته باشند.

خبرگزاری مهر

رئیس دانشگاه تهران گفت: بسته تحول آموزشی دانشگاه تهران، دستورالعمل و آئین‌نامه آن در تابستان نهایی می‌شود و از مهر ماه 1401 همزمان با شروع سال تحصیلی جدید به اجرا درخواهد آمد.

خبرگزاری مهر

وزیر علوم گفت: آیین‌نامه تشویقی اعضای هیات علمی را به جای 10 پایه به 32 پایه افزایش دادیم.

خبرگزاری مهر

رئیس دانشگاه صنعتی شریف گفت: دو تابعیتی در حوزه علم و فناوری یک فرصت است برای اینکه بتوانیم برخی از تحریم‌ها را دور بزنیم اما در واقع دو تابعیت‌ها در ادبیات کشورمان ضد ارزش هستند.

خبرگزاری مهر

رئیس دانشگاه آزاد گفت: لازم است وزارت علوم و خارجه برای حضور دانشگاه‌ها در منطقه و دیپلماسی علمی و فناوری تمهیداتی بیاندیشد و از این موضوع حمایت کنند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، «سمینار مدیریتی سرمایه‌گذاری جسورانه شرکتی» با هدف تدوین نقشه راه سرمایه‌گذاری در شرکت‌های دانش‌بنیان، خلاق و استارتاپ‌ها 9 خردادماه سال 1401 برگزار می‌شود. این رویداد که با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و توسط دانشگاه صنعتی شریف برگزار می‌شود به دنبال «تحقق ارائه گزارشی از وضعیت و فضای سرمایه گذاری جسورانه در کشور»، «ارائه فرصت‌های سرمایه...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهور در نشست تخصصی «دیپلماسی علم و فناوری؛ فرصت‌ها، چالش‌ها، راهکارها» که صبح امروز در دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد، بیان کرد: زمانی وقتی صحبت از دیپلماسی علمی و فناوری می‌شد، نمی‌دانستم از چه موضوعی صحبت می‌شود؛ ولی اکنون 3 هزار نفر از محققان ایرانی خارج از کشور به ایران بازگشتند و 100 نفر از اعضای هیات علمی...

خبرگزاری مهر

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور با تشریح جزئیات برگزاری آزمون کارشناسی ارشد سال 1401 تأکید کرد: مغایرت معدل اظهارشده توسط داوطلب با معدل مندرج در مدرک کارشناسی موجب لغو قبولی می شود.