پنج‌شنبه 19 مهر 1403

آموزش و پرورش

آموزش و پرورش

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه گسترش

مدیرکل ارزیابی عملکرد وزارت آموزش و پرورش درباره پدیده معلم بلاگری اظهار کرد: هرگونه اقدامی که باعث خلق انزجار بین معلم و دانش‌آموزان شود، خلاف ارزش‌های آموزشی است و طبیعتاً در چارچوب سازمانی با آن برخورد خواهد شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، وزیر آموزش و پرورش در گردهمایی کار کنان امور اداری گفت: با حمایت رئیس جمهور شهید امسال 105 هزار مجوز استخدام گرفته شد وی افزود: مرحله ارتقا رتبه بندی با آیین نامه جدید امسال شروع خواهد شد وزیر آموزش و پرورش افزود: رئیس جمهور شهید بار‌ها به من می‌فرمود، طوری کار کنید که دانش آموزان ما بهترین معلم‌ها را داشته باشند و خدای ناکرده روز قیامت بابت...

خبرگزاری تسنیم

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه مرحله ارتقای رتبه‌بندی معلمان امسال آغاز می‌شود، گفت: با حمایت شهید آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی امسال 105 هزار مجوز استخدام گرفته شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، اولیای گرامی برای نوبت گیری سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان و پیش دبستان تنها تا 20 خرداد ماه 1403 فرصت دارند. از والدین گرامی تقاضا داریم نوبت گیری را به روز‌های پایانی موکول نکنند و با وارد شدن به سامانه آموزش و پرورش به آدرس my.medu.ir و انجام فرایند ساده نوبت گیری، در تاریخ مشخص شده به مراکز سنجش جسمانی و آمادگی‌های تحصیلی دانش آموزان مراجعه...

وب‌گاه عرشه آنلاین

معلمان و فرهنگیان بازنشسته به دنبال بازگشت ارزش مالکانه صنذوق فرهنگیان به افراد عضو هستند. معلمان و فرهنگیان بازنشسته به دنبال بازگشت ارزش مالکانه صنذوق فرهنگیان به افراد عضو هستند. به گزارش عرشه آنلاین، کامران رحیمی، مطالبه‌گر صندوق ذخیره فرهنگیان در فضای مجازی نوشت:

خبرگزاری تسنیم

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در نشستی با وزرای سابق علوم، اولویت‌های آموزش عالی را بررسی کرد.

خبرگزاری تسنیم

اگر با فارغ‌التحصیلان مدارس گفت‌وگو کنیم اغلب آنها از فراموش کردن محتوای ارائه شده در مدارس و غیرکابردی آن در زندگی واقعی سخن می‌گویند، حتی برخی آنقدر نسبت به این موضوع معترضند که از تعبیر «هدر رفتن وقت و عمر در پشت نیمکت‌های مدارس» سخن می‌گویند!

وب‌گاه عرشه آنلاین

سطح سخت امتحانات آموزش و پرورش در درس علوم پایه نهم با واکنش تند معلمان روبرو شد. سطح سخت امتحانات آموزش و پرورش در درس علوم پایه نهم با واکنش تند معلمان روبرو شد. به گزارش عرشه آنلاین، معلمان علوم پایه نهم از دشواری و غیراستاندارد بودن سؤالات طراحی شده در امتحانات هماهنگ کشوری و غافلگیری معلمان و دانش‌آموزان سخن می‌گویند و ادامه این روند را تهدیدی جدی برای سلامت روان دانش‌آموزان کشور...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: همزمان با آغاز انتخاب رشته آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو معلم دانشگاه فرهنگیان سال 1403 دفترچه راهنمای این داوطلبان منتشر شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک بیمارستان تاریخی در کرمانشاه به دستور دیوان عدالت اداری مورد تخریب قرار گرفت. یک بیمارستان تاریخی در کرمانشاه به دستور دیوان عدالت اداری مورد تخریب قرار گرفت. به گزارش عرشه آنلاین، دادستان کرمانشاه درباره تخریب بیمارستان تاریخی «مسیح» با رای دیوان عدالت توضیح داد.

وب‌گاه گسترش

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس اعلام کرد که بدهی آموزش و پرورش مربوط به رتبه‌بندی معلمان بازنشسته به صندوق بازنشستگی کشوری پرداخت شده است.

خبرگزاری تسنیم

معلمان علوم پایه نهم از دشواری و غیراستاندارد بودن سؤالات طراحی شده در امتحانات هماهنگ کشوری و غافلگیری معلمان و دانش‌آموزان سخن می‌گویند و ادامه این روند را تهدیدی جدی برای سلامت روان دانش‌آموزان کشور می‌دانند.

خبرگزاری تسنیم

چهلمین جلسه کمیته تخصصی مولد سازی دارایی ها دولت به ریاست وزیر امور اقتصادی و دارایی برگزار شد.