پنج‌شنبه 19 مهر 1403

آموزش و پرورش

آموزش و پرورش

وب‌گاه خبر آنلاین

وزیر ورزش گفت: وقتی آموزش و پرورش در بین 16 میلیون دانش‌آموز نتواند به دنبال استعدادیابی برود طبیعی است که هیئت‌ها به سمت تیم‌داری می‌روند.

خبرگزاری تسنیم

وزیر ورزش گفت: وقتی آموزش و پرورش در بین 16 میلیون دانش‌آموز نتواند به دنبال استعدادیابی برود طبیعی است که هیئت‌ها به سمت تیم‌داری می‌روند‌.

وب‌گاه الف

دکتر علی دارابی

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزارت آموزش و پرورش برای معلمان ورزش و تربیت بدنی یک اطلاعیه مهم منتشر کرد. وزارت آموزش و پرورش برای معلمان ورزش و تربیت بدنی یک اطلاعیه مهم منتشر کرد. به گزارش عرشه آنلاین، متقاضیان تا 16 خرداد فرصت دارند تا در طرح نهضت عظیم و ملی توانمدسازی معلمان و آموزگاران تربیت‌بدنی در تابستان 1403 شرکت کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

گزارش فعالیت ماهانه دوره یک ماهه منتهی به 1403/02/31 شرکت وفرهنگیان منتشر شد. گزارش فعالیت ماهانه دوره یک ماهه منتهی به 1403/02/31 شرکت وفرهنگیان منتشر شد. به گزارش عرشه آنلاین، سرمایه گذاری فرهنگیان طی عملکرد 1 ماهه منتهی به 1403/02/31 از معاملات واگذاری سهام 713 میلیون ریال درآمد داشته است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک مقام آموزش و پرورش از معلم بلاگرها حمایت کرد و آن را فرصت دانست. یک مقام آموزش و پرورش از معلم بلاگرها حمایت کرد و آن را فرصت دانست. به گزارش عرشه آنلاین، مدیر حقوقی آموزش‌وپرورش خراسان رضوی گفت: در بحث معلم‌بلاگری اگر دانش‌آموز ابزار نبوده، هدف معلم استفاده اقتصادی از این بحث نباشد و خدشه‌ای به وظایف آموزشی وارد نکند، این امر یک فرصت شمرده می‌شود. در دوران کرونا نیز از بستر اینترنت...

خبرگزاری تسنیم

دبیر ستاد شاهد وزارت آموزش و پرورش از آغاز ثبت‌نام در مدارس شاهد خبر داد.

وب‌گاه فرارو

آیین نامه مسیر رشد معلمی، ناظر بر استاندارد‌هایی است که برای ارزیابی صلاحیت‌های عمومی، تخصصی و حرفه‌ای معلمان تهیه شده است.

وب‌گاه فرارو

دبیر کمیسیون آموزش دیده‌بان شفافیت و عدالت، گفت: گزارش‌ها نشان می‌دهد که اغلب تقلب‌ها در سرویس بهداشتی رخ داده و حتی مسئولان اعلام کرده‌اند که دانش‌آموز با یکی از کارکنان خدمات مدرسه به سرویس بهداشتی برود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

آموزش و پرورش درباره رتبه بندی معلمان فاقد رتبه یک اطلاعیه مهم منتشر کرد. آموزش و پرورش درباره رتبه بندی معلمان فاقد رتبه یک اطلاعیه مهم منتشر کرد. به گزارش عرشه آنلاین، اخبار فرهنگیان نوشت: خدمت فرهنگیان و مدیران محترم قابل ذکر است مطالب ذیل را به ذینفعان اطلاع رسانی نمایید:

وب‌گاه فرارو

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش، گفت: ما در سال گذشته 2806 تخلف ثبت شده داشتیم که عمده‌ی تخلف ثبت شده، مربوط به همراه داشتن ابزار‌های تقلب توسط دانش آموزان، بود.

وب‌گاه خبر آنلاین

محمود عباس‌زاده درباره سابقه بازشماری آرای هیئت‌رئیسه مجلس در ادوار قبلی گفت:«ما به‌ویژه درباره نواب رئیس چنین تجربه‌ای داریم، به‌عنوان مثال یکی دو رای کم و زیاد شده و بازشماری می‌شود. اتفاقاً در آخرین اجلاس مجلس دوازدهم هم در میان نواب رئیسی یعنی ذوالنوری و نیک‌زاد چنین موضوعی مطرح شد. بنابراین بازشماری صورت گرفت و در نهایت بعد از چندبار شمارش ذوالنوری با یکی دو رای اختلاف نایب‌رئیس...

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش به متقلبان احتمالی در امتحانات هشدار داد. معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش ضمن پاسخ به شائبه تقلب و بی‌نظمی در امتحانات نهایی به متقلبان احتمالی در این امتحانات هشدار داد. «محمد مهدی کاظمی» معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش در واکنش به وجود بی‌نظمی در برگزاری امتحانات نهایی و همچنین شائبه تقلب در این امتحانات گفت: آزمون راس ساعت مقرر...

وب‌گاه عصر ایران

ما به عنوان امانت‌دارهای دانش آموزان و اولیا موظف هستیم که همه شرایط آزمون را به سلامت برگزار کنیم و امنیت آزمون را در نظر بگیریم. موضوع به دانش آموزان مرتبط است و حق آن‌ها است، این حساسیت را با جدیت بیشتری دنبال کنیم و فردی که تقلب کرده، آن عنوان درسی برایش صفر لحاظ می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش‌وپرورش با بیان اینکه امکان توزیع جواب سوالات امتحانی توسط مسئولان مدارس امکان پذیر نیست افزود: اگر اطلاعاتی مبنی بر انجام این کار وجود دارد، افراد می‌توانند آنها را برای بررسی و برخورد اعلام کنند. معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش‌وپرورش با بیان اینکه امکان توزیع جواب سوالات امتحانی توسط مسئولان مدارس امکان پذیر نیست افزود: اگر اطلاعاتی مبنی بر انجام این...

وب‌گاه خبر آنلاین

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش به متقلبان احتمالی در امتحانات هشدار داد.