چهارشنبه 13 تیر 1403

آن‌ها یک سطح از ما بالاتر هستند؛/ جیانی: ایتالیا و لهستان شانس اول طلا هستند نه ما!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
آن‌ها یک سطح از ما بالاتر هستند؛/ جیانی: ایتالیا و لهستان شانس اول طلا هستند نه ما!

سرمربی تیم ملی والیبال فرانسه معتقد است که آن ها شانس اول کسب مدال طلای المپیک نیستند.

به گزارش "ورزش سه"، هنگامی که آندره‌آ جیانی روی سکو ایستاد و با تیم ملی فرانسه به‌خاطر قهرمانی آنها در لودز مدال طلا دریافت کرد، عدد "9" را با انگشتان خود نشان داد. او وقتی به عنوان بازیکن نماینده ایتالیا بود، هفت بار قهرمان لیگ جهانی شد و وقتی مسابقات به فرمت فعلی لیگ ملت‌ها تبدیل شد، دو طلای دیگر به عنوان به عنوان مربی به کارنامه خود اضافه کرد.

جیانی بعد از قهرمانی با فرانسه در لیگ ملت‌ها گفت: "تا سال 2022، تیم پس از قهرمانی در مسابقات المپیک توکیو بسیار خوشحال بود، بنابراین انرژی برای کار کمی متفاوت بود. فصل گذشته به دلیل مصدومیت‌ها برای ما بسیار سخت بود. با این حال، از آخرین پیروزی ما در لیگ ملت‌ها چیزهای زیادی تغییر کرده است. والیبال در سراسر جهان تغییرات زیادی کرده است. اگر می‌خواهید در اوج بمانید، باید هر روز زمان زیادی را به کار اختصاص دهید."

اگرچه فرانسه مدال طلای لیگ ملت‌ها را از آن خود کرد اما جیانی تیمش را شانس اول طلای المپیک نمی‌داند. او در این باره گفت: "ایتالیایی‌ها و لهستانی‌ها هنوز یک سطح بالاتر از ما هستند. علاوه بر این، فکر می‌کنم لهستان در این تورنمنت هم خیلی بدتر از ما به نظر نمی‌رسید."

جیانی در مورد شرایط اروین انگاپت نیز گفت: "ما طی دو هفته آینده خواهیم دید که اروین چه وضعیتی دارد. با این حال، خوشحالم که با وجود کمبود چند بازیکن با قدرت کامل، می‌توانیم برنده شویم. تیم در هر شرایطی به هم کمک می‌کند."