سه‌شنبه 17 مهر 1403

آواربرداری محل حادثه متروپل با سرعت درحال انجام است

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
آواربرداری محل حادثه متروپل با سرعت درحال انجام است

سردار احمد خادم سیدالشهدا گفت: در قرارگاهی که وزیر کشور، فراجا، سپاه، بسیج، یگان‌های امدادی و نیروهای مردمی هستند در تلاشیم تا آواربرداری محل سازه متروپل بدون حادثه بیشتر و هرچه سریع تر انجام شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از رهیاب، سردار احمد خادم سیدالشهدا فرمانده قرارگاه منطقه ای کربلا نیروی زمینی سپاه در شهرستان آبادان، اظهار کرد: حادثه ساختمان متروپل بسیار تلخ و ناگوار برای مردم ایران اسلامی به‌خصوص مردم خوزستان و شهرستان آبادان بود که به خانواده بازماندگان تسلیت عرض می‌کنیم.

وی با بیان اینکه از این صحنه دلخراش ما باید درس‌های زیادی را عبرت بگیریم، افزود: عملکردی که از همان ابتدای وقوع حادثه پلیس خوزستان و جمهوری اسلامی داشتند، شایسته قدردانی است و از معاون عملیات فراجا، فرمانده انتظامی استان خوزستان و همه کارکنان زحمت‌کش انتظامی که در این هوای گرم، شلوغی و مشکلات با جان و دل و تلاش شبانه روزی امنیت را برقرار کردند، تقدیر و تشکر می‌کنم. فرمانده قرارگاه منطقه ای کربلا نیروی زمینی سپاه گفت: ماموران پلیس با تلاش شبانه‌روزی تردد خودروهای مسیرهای پیرامونی ساختمان را کنترل کردند و با مردم با عطوفت و مهربانی رفتار می‌کردند و هم با اقتدار توانستند کارگاهی که ساختمان متروپل در آن قرار گرفته را با استقرار چند لایه نیرو محافظت کنند تا حادثه دیگری به وجود نیاید. سردار خادم سیدالشهدا ادامه داد: صمیمانه از همه تلاش‌های مجموعه انتظامی که شبانه روز در این کار بزرگ در حال خدمت‌گزاری هستند، تشکر و قدردانی می‌کنیم. وی خاطرنشان کرد: در قرارگاهی که وزیر کشور، فراجا، سپاه، بسیج، یگان‌های امدادی و نیروهای مردمی هستند در تلاشیم تا آواربرداری بدون حادثه بیشتر و هرچه سریع تر انجام شود. انتهای پیام /