یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

آژاکس

آژاکس

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: سخنگوی دولت با حضور در جشنواره مردمی فیلم عمار و تماشای مستند «عملیات آژاکس» در جریان برنامه‌ها و فعالیت‌های این جشنواره قرار گرفت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی دولت با حضور در جشنواره مردمی فیلم عمار، ضمن تماشای مستند «عملیات آژاکس» در جریان برنامه‌ها و فعالیت‌های این جشنواره هنری قرار گرفت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سخنگوی دولت با حضور در جشنواره مردمی فیلم عمار، ضمن تماشای مستند «عملیات آژاکس» در جریان برنامه‌ها و فعالیت‌های این جشنواره هنری قرار گرفت و با تعدادی از حاضران گفت وگو کرد.

خبرگزاری تسنیم

بهادری‌جهرمی در حاشیه حضور در جشنواره مردمی فیلم عمار گفت: این جشنواره در سال‌های اخیر توانست ظرفیت هنری و فرهنگی مردم‌پایه و پویا در کشور ایجاد کند.

وب‌گاه ورزش سه

ماتیس دی‌لیخت در تابستان پیش رو به جدایی از بایرن نزدیک‌تر است تا ماندن در این باشگاه.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دو فوتبالیست سرشناس شاغل در لیگ عربستان نتوانستند بیشتر از 6 ماه در این لیگ دوام بیاورند. دو فوتبالیست سرشناس شاغل در لیگ عربستان نتوانستند بیشتر از 6 ماه در این لیگ دوام بیاورند. به گزارش عرشه آنلاین، سیل فوتبالیست‌های سرشناس در تابستان گذشته به لیگ عربستان خیلی زود به «فرار فوتبالیست ها» از این لیگ تبدیل شد.

خبرگزاری فارس

وب‌گاه ورزش سه

جردن هندرسون قصد دارد شرایط خروج از الاتفاق را مهیا کند.

وب‌گاه ورزش سه

مدیران آژاکس اطمینان دارند که جوردن هندرسون، ستاره سابق لیورپول، را به زودی به خدمت خواهند گرفت.

خبرگزاری فارس

وب‌گاه مشرق نیوز

داستان زندگی و فرازوفرودهای بهترین گلزن نیجریه‌ای یادآور داستان‌های کلاسیک دنیای ادبیات است؛ داستان سختی‌کشیدن تا رسیدن به موفقیت.

وب‌گاه ورزش سه

رابی فاولر، اسطوره لیورپول، تایید کرد برای هدایت تیم اسطوره‌های این باشگاه با اسون گوران اریکسون تماس گرفته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مبلغ 155 میلیون پوندی که پاری‌سن‌ژرمن برای کیلیان امباپه در سال 2018 پرداخت کرد، کمک بزرگی برای باشگاه موناکو در لیگ فوتبال فرانسه بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مبلغ 155 میلیون پوندی که پاری‌سن‌ژرمن برای کیلیان امباپه در سال 2018 پرداخت کرد، به سودآوری بالای باشگاه موناکو کمک زیادی کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

میزان سودآوری آکادمی باشگاه های بازیکن ساز فوتبال اروپا در یک دهه گذشته اعلام شد.

وب‌گاه ورزش سه

اسون گوران اریکسون، سرمربی سابق تیم ملی انگلیس، می‌گوید آرزوی آخرش هدایت لیورپول است و شاید این فرصت در یک بازی خیریه به او داده شود.