یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

آژاکس

آژاکس

وب‌گاه ورزش سه

فرانکی دی یونگ، هافبک بارسلونا، تایید کرد که وضعیت راحتی در این باشگاه ندارد، اما نمی‌خواهد به جدایی فکر کند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، باشگاه اینتراخت فرانکفورت به صورت رسمی از انتقال «دونی فان دبک» به صورت قرضی تا پایان فصل خبر داد. فان دبک یکی از ستارگان اصلی آژاکس بود که در ابتدای فصل 2020 با 39 میلیون یورو به منچستر یونایتد پیوست، ولی آمار فاجعه‌بار در این تیم به ثبت رساند. او زیر نظر هیچ یک از مربیان شیاطین سرخ حتی تنهاگ که با او در آژاکس کار کرده بود، نتوانست در منچستر نمایش...

وب‌گاه مشرق نیوز

دونی فن‌دبیک به صورت قرضی راهی اینتراخت فرانکفورت شد.

وب‌گاه ورزش سه

دونی فن دبیک، هافبک منچستریونایتد، در انتقالی قرضی به آینتراخت فرانکفورت ملحق شد.

وب‌گاه ورزش سه

آندره اونانا، دروازه بان منچستریونایتد، می‌گوید به درخشش در تیم جدیدش ایمان دارد.

وب‌گاه ورزش سه

پیتر اشمایکل، اسطوره منچستریونایتد، با انتقاد تند از آنتونی، وینگر برزیلی این تیم می‌گوید او طوری بازی می‌کند که انگار هیچ درکی از فوتبال ندارد.

وب‌گاه ورزش سه

لورنزو لوکا، مهاجم اودینزه، می‌گوید که حرکات ارلینگ هالند ستاره منچسترسیتی را به دقت زیر نظر می‌گیرد و سعی می‌کند از او یاد بگیرد.

وب‌گاه ورزش سه

فیفا تیم‌های نهایی جام باشگاه‌های جهان 2025 را معرفی کرد و با وجود اینکه چند جای خالی باقی مانده است اما تیم‌هایی مانند بارسلونا و لیورپول می‌توانند غایبان بزرگ اولین دوره جام باشند.

وب‌گاه ورزش سه

بازیکنان زیادی در دنیای فوتبال بودند که علی‌رغم هم‌تیمی بودن با یکدیگر مشکل داشتند.

وب‌گاه ورزش سه

لیساندرو مارتینز، ستاره منچستریونایتد، تایید کرده که پس از مصدومیت آمادگی بهتری دارد اما هواداران باید برای بازگشت او صبر داشته باشند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

بازیکنان بی تکرار بسیاری در سال 2023 میلادی از دنیای فوتبال خداحافظی کردند.

وب‌گاه ورزش سه

سانتیاگو سولاری، مربی سابق رئال مادرید که هواداران از دوران حضور او روی نیمکت تیم خاطرات چندان خوشی ندارند، در باشگاه اسپانیایی پست قابل توجهی به دست آورده است.

وب‌گاه ورزش سه

باشگاه منچستریونایتد قصد دارد از جولیان وارد، مدیر ورزشی سابق لیورپول، دعوت به همکاری کند.

وب‌گاه ورزش سه

اریک تن‌هاخ که این روزها سخت‌ترین دوران کاری‌اش در منچستریونایتد را سپری می‌کند از کریسمس به عنوان فرصتی برای آشتی کردن با هواداران استفاده کرد و پیامی آشتی‌جویانه خطاب به آنها منتشر کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، سایت اوپتا انالیز به عنوان یک مرجع آنالیز که برخلاف سایر سایت‌ها که تمرکزشان تنها بر روی پنج لیگ معتبر اروپایی است، آمار تمامی 183 کشور عضو فیفا و 413 لیگ جهان را روزانه ارزیابی می‌کند تا بتواند نگاهی جامع به اطلاعات آماری فوتبال دنیا باشد. همانطور که گفته شد این رسانه به منظور به پایان رسیدن سال 2023، صد تیم برتر جهان را در سال 2023 رتبه بندی کرد...