جمعه 21 اردیبهشت 1403

آ اس رم

آ اس رم

وب‌گاه اقتصاد نیوز

هیئت وزارت امور خارجه قطر به ریاست محمد بن عبدالعزیز الخلیفی - معاون وزیر امور خارجه قطر در امور منطقه‌ای بعد از ظهر روز چهارشنبه (چهارم آبان ماه) با حسین امیرعبدللهیان - وزیر امور خارجه ایران دیدار کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رخدادهای اخیر فرصتی است تا مسوولان جمهوری اسلامی متوجه شوند که بستن راه‌های کنشگری سیاسی و ناامید ساختن مردم در انتخابات مجلس سال 98 و ریاست‌جمهوری 1400 تا چه اندازه برای کشور خسارت‌بار بوده است.

وب‌گاه الف

سرمربی رم منشا درگیری‌های بعد از بازی ناپولی و رم را به خاطر حرکات هیروینگ لوزانو مکزیکی دانست.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: روزنامه اعتماد با محسن هاشمی رئیس پیشین شورای شهر تهران در باره تعیین مکانی برای تجمعات اعتراضی مصاحبه کرده است.

وب‌گاه ورزش سه

روزنامه اکیپ در لیستی پرنام و نشان، بزرگ‌ترین غایبین احتمالی و قطعی جام جهانی را ردیف کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: روزنامه عصراقتصاد در یک مطلب طنز به به سخنان معاون وزیر ارتباط مبنی بر اینکه «خودتان از قبل باید به این فکر می‌بودید که احیاناً اگر روزی اینستاگرام بسته شود چه اتفاقی می‌افتد؟ از ابتدا نباید از اینستاگرام استفاده می‌کردید» پردخته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

کریس برایانت، عضو پارلمان انگلیس و وزیر امور خارجه سابق انگلیس گفت: «مقامات ورزشی سراسر جهان در هر رشته‌ای که هستند باید خیلی دقیق مراقب درگیری مستقیم ایران و حمایت آن از پوتین باشند. شرکت فرصت در هر رویداد ورزشی باید از چنین کشورهایی گرفته شود.»

وب‌گاه اقتصاد نیوز

روزنامه دولت از یک بازیگر زن و یک فوتبالیست سابق انتقاد کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

نورنیوز توشت: مجید تفرشی، تاریخ پژوه در برنامه «شیوه» شبکه 4 سیما گفت: محمدرضا شاه دیر و در زمان ضعف امتیاز داد و رفت. جمهوری اسلامی اگر در زمان اقتدار به مردم امتیاز بدهد می‌ماند. {مسائل} را زیر فرش پنهان کرده‌ایم و آن‌ها (شبکه‌های فارسی زبان خارج) سلطه رسانه‌ای پیدا کرده‌اند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ابوالفضل عمویی، نماینده مجلس در برنامه شیوه شبکه چهار گفت: در صداوسیما لوگوی باشگاه آ اس رم را فتوشاپ می کنند و سوژه بین المللی درست می کنند! اصلا بیایید ببینید این کار چه کسی است! بعد از آن قضیه باشگاه رم رفت و صفحه فارسی زد و با مخاطبان ایرانی خود ارتباط برقرار کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

یک استاد دانشگاه گفت: کشورهای غربی به‌دلیل بالابودن هزینه تربیت نخبگان علمی و تخصصی به کمک مافیای داخل کشور دائما در حال مأیوس‌کردن نخبگان علمی کشور و تشویق و ترغیب آنها به مهاجرت با وعده وعیدهای دهان‌پرکن هستند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در برنامه شیوه در شبکه 4 به نقد و بررسی سیاست‌های ایران پرداخت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - «پائولو دیبالا» می‌گوید به چند دلیل پیشنهاد آ اس رم را پذیرفت و موفقیت تیم کشورش در جام جهانی 2022 قطر به عواملی مثل آمادگی بالای «لیونل مسی» بستگی دارد.

وب‌گاه مشرق نیوز

هواداران تیم ملی در ششمین حضور ایران در جام جهانی، امید زیادی برای صعود از سیاسی ترین گروه تاریخ را دارند و امیدوارند تاریخ سازی شاگردان کی روش در قطر را ببینند.