شنبه 5 آبان 1403

ابراهیم رضایی: حمایت از دولت به معنای رای دادن به تمامی وزرای پیشنهادی نیست + فیلم

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
ابراهیم رضایی: حمایت از دولت به معنای رای دادن به تمامی وزرای پیشنهادی نیست + فیلم

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو، ابراهیم رضایی، نماینده مردم دشتستان، در جلسه علنی مجلس و در مخالفت با صلاحیت دکتر صالحی امیری به عنوان وزیر پیشنهادی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، اظهار داشت: "اینکه حمایت از دولت به معنای رای دادن به همه وزرای معرفی شده باشد، به نظر من اشتباه است. همه نمایندگان حامی دولت هستند و به دنبال موفقیت دولت می‌باشند، اما گاهی حمایت از دولت به معنای...

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو، ابراهیم رضایی، نماینده مردم دشتستان، در جلسه علنی مجلس و در مخالفت با صلاحیت دکتر صالحی امیری به عنوان وزیر پیشنهادی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، اظهار داشت: "اینکه حمایت از دولت به معنای رای دادن به همه وزرای معرفی شده باشد، به نظر من اشتباه است. همه نمایندگان حامی دولت هستند و به دنبال موفقیت دولت می‌باشند، اما گاهی حمایت از دولت به معنای جلوگیری از ورود افراد ناکارآمد به کابینه است. "

وی با انتقاد از برنامه‌های ارائه شده توسط صالحی امیری افزود: "آقای دکتر صالحی امیری هیچ‌کدام از شاخص‌های لازم برای تصدی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی را ندارد. این وزارتخانه نیازمند مدیری پرانرژی، پرانگیزه و تحولی است. "