چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403

ابلاغ آیین‌نامه اجرایی قانون رفع موانع تولید

وب‌گاه مشرق نیوز مشاهده در مرجع
ابلاغ آیین‌نامه اجرایی قانون رفع موانع تولید

معاون اول رئیس جمهور، آیین‌نامه اجرایی ماده (44) قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر و ارتقای نظام مالی کشور و آیین نامه اجرایی قانون حمایت از شرکت ها و مؤسسات دانش بنیان را امضا و ابلاغ کرد.

به گزارش مشرق، با امضای معاون اول رئیس جمهور، آیین نامه اجرایی ماده (44) قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر و ارتقای نظام مالی کشور درخصوص ایجاد زمینه های مشارکت در بخش های دولتی و غیردولتی و نظام بانکی در تأمین منابع مالی فعالیت‌های پژوهشی و فناوری، به ویژه پژوهش‌ها و فناوری‌های کاربردی - توسعه‌ای، اصلاح و ابلاغ شد.

هیات وزیران در جلسه 12 مرداد 1401 به پیشنهاد معاونت علمی و فناوری رئیس جمهور و به استناد اصل (138) قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، آیین نامه اجرایی ماده (44) قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر و ارتقای نظام مالی کشور درخصوص ایجاد زمینه های مشارکت در بخش های دولتی و غیردولتی و نظام بانکی در تأمین منابع مالی فعالیت های پژوهشی و فناوری را اصلاح کرد.

هچنین با امضای معاون اول رئیس جمهور، آیین نامه اجرایی قانون حمایت از شرکت ها و مؤسسات دانش بنیان و تجاری سازی نوآوری ها و اختراعات اصلاح و ابلاغ شد.

هیات وزیران نیز در جلسه 12 مرداد 1401، به استناد اصل (138) قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، با پیشنهاد معاونت علمی و فناوری رئیس جمهور مبنی بر اصلاح «آیین نامه اجرایی قانون حمایت از شرکت ها و مؤسسات دانش بنیان و تجاری سازی نوآوری ها و اختراعات» موافقت کرد.